Tuesday 31 December 2013

Dunia Vitamin

Assalamualaikum.
Sekarang sudah masuk tahun 2014. Banyak sangat yang telah saya lalui dengan SHAKLEE. Bukan sahaja manfaat kesihatan, tetapi bonus bulanan dan yang paling penting saya bertemu dengan sahabat2 yang hebat, yang sentiasa positif dan sentiasa mendorong saya untuk lebih maju dan maju.

Kesihatan dan kesejahteraan badan ini anugerah Allah. Kita selaku hamba perlu berusaha untuk mendapatkannya. Samada mempertahankannya atau meningkatkannya. Sehari-hari sebaik2 amalan adalan senaman dan pemakanan cara sunnah yakni ambil makanan yang halal lagi toyyib.

Saya bukan cakap kosong dengan SHAKLEE. SHAKLEE buat saya ingin katakan pada dunia, 'Look, this is the new me!'. Walaupun dunia mungkin tak perasankannya tetapi terasa sekali SHAKLEE memberi perubahan kepada saya, luar dan dalam.

Tiada lagi lenguh2 badan, tiada lagi keletihan melampau dihujung hari bekerja, sakit ditumit setiap kali bangun tidur pun semakin berkurang, mudah untuk membuang dan yang paling best bila ada orang menegur 'Kulit Kakyong macam pearl, licin..clear je'. Wow!!! Yang ni memang saya tak sangka..kalau betul macam mutiara pun, mutiara yang hitam kelabu tu kot...hehehe...cumanya, penilaian orang sebegitu lebih meyakinkan saya..Ya...SHAKLEE memberikan hasil ini padaku. Alhamdulillah.

Sekali lagi, kesihatan dan kesejahteraan tubuh milik dan ketentuan Allah. Terima kasih Allah pertemukan aku dengan SHAKLEE. Produk hasil dari alam semulajadi, bersih, lagi halal. Bertindak lembut pada tubuh badan ini.

Selfish saya rasa diri ini jika hanya saya saja yang merasa kebaikan SHAKLEE, jika hanya saya saja yang dapat menikmati ganjaran2 bonus dari SHAKLEE, jika hanya saya yang dapat berkenalan dengan mereka2 yang hebat. Jom sahabat, kawan, makcik, pakcik, adik, kakak, sertai SHAKLEE bersama saya. Kita bina semua empayar, yang boleh diwarisi oleh anak cucu kita nanti. InsyaAllah

Dengan SHAKLEE, badan sihat, duit bertambah, senang hati. InsyaAllah. Bukan senang nak senang.

Allah merancang, kita merancang dan sesunggunya perancangan Allah yang paling hebat.

Sekadar usaha kecil untuk membantu meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan hidup.

JOM SHAKLEE DENGAN SAYA!
Hubungi saya di 0196354563/0187812078

No comments:

Post a Comment