Wednesday 1 January 2014

SET KESIHATAN OPTIMUM

Assalamualaikum.
BerShaklee lagi. :) Harini nak bercerita sikit tentang Set Kesihatan Optimum.

Kerja sebagai doktor, seharian 8-5 saya mengadap pesakit dan percayalah lebih separuh pesakit-pesakit saya datang dengan simptom-simptom tubuh yang tidak memberi sebarang spesifik diagnosis.

Ada yang datang kata lenguh2 badan..ada yang kebas kakitangan..ada yang sakit tumit especially selepas bangun dari tidur...ada yang rasa keletihan yang teramat sangat...

Sesukar mana, tetap saya cuba korek maklumat sebanyak mungkin dan buat pemeriksaan dan penyiasatan lanjut...hasilnya, tiada diagnosis. Apa yang perlu dirawat adalah simptom itu sendiri. Dan saya sebagai doktor hanya memberi pesakit vitamin sebagai supplement untuk memberikan rasa tubuh yang lebih sihat dan sejahtera. Guess what? Ramai pesakit yang datang balik ke klinik hanya semata2 untuk mendapatkan vitamin sahaja.

Dulu, semua tu ada pd saya. Alhamdulillah..sejak saya guna SHAKLEE rasa extra bertenaga. Alhamdulillah. Inilah peranan SHAKLEE dengan izin Allah.

Beberapa orang kawan saya dah pun mencuba. Tersenyum saya bila masing2 setelah beberapa minggu guna sudah terasa kebaikan SHAKLEE. Makin bertenaga, kurang letih seperti selalu dan rasa sengal sengal badan hilang sama sekali. Alhamdulillah.

Saya ingin berkongsi kebaikan SHAKLEE dengan anda. Kalau anda rasa ianya mahal, saya ada penyelesaiannya. Jom kita bincang.

Jom sihat dan sejahtera dengan SHAKLEE.

Hubungi saya di 0196354563/0187812078

Kita sembang-sembang SHAKLEE....cubala...anda pasti tersenyum. InsyaAllah

No comments:

Post a Comment