Tuesday 20 November 2018

10 Tahun Bergelar Doktor

10 tahun bergelar Doktor.

Alhamdulillah...

Tak susah, tak senang..

Tapi banyak ibrah dapat saya kutip..
Banyak kisah suka dapat saya kongsi..
Banyak kisah duka yang boleh dipelajari.

Ramai orang baik yang saya jumpa,
Tak kurang ramai orang yang sentiasa menguji iman dan jiwa..

10 tahun di hospital yang sama..
Berakar tunjang gamaknya..

Housemanship 2 tahun

MO Surgical
MO Anaest
MO Outpatient Department
MO Kualiti

Belah orang pernah, bagi bius pernah, CPR pernah (macam orang lain x pernah..:p), yang paling best, mendengar cerita dan luahan pesakit di OPD yang kebanyakannya memberi keinsafan dan kesedaran pada saya.

Alhamdulillah Ya Allah. Pengalaman ini tidak ternilai. Semoga ada sedikit keberkatan sepanjang perjalanan ini.

Dan sekarang..
Permudahkan aku menjaga hospital tercinta ini, jadikanlah ia jalan untuk aku menujuMu.

Terima kasih pada sahabat-sahabat yang sentiasa memberi semangat pada saya untuk terus berkhidmat.

Lebih-lebih lagi kepada keluarga tercinta.

Doktor Nurul.

#sayadoktorbiasa
#ilovemyjob
#ibrahdimanamana

No comments:

Post a Comment