Saturday 10 January 2015

HERB-LAX - Mengatasi Masalah Sembelit

Assalamualaikum

Saya teringat masa saya kecil dulu, mak selalu kata susah nak membuang. Kalau bangun pagi tak dapat nak membuang, satu hari rasa tak selesa. Masa tu macam-macam jamu la mak makan. Tapi waktu tu saya pun tak terfikir pula, bahaya tak jamu tu? Halal tak? Ada kelulusan KKM tak? Ye la..kecil lagi. Sembelit memang satu keadaan yang sangat tidak menyenangkan. Antara punca-punca penyebab sembelit termasuklah :



  • kurang pengambilan air
  • kurang pengambilan makanan yang mengandungi serat yang tinggi
  • rutin diet yang terganggu
  • kurang aktiviti senaman dan pergerakan
  • pengambilan produk tenusu yang berlebihan
  • stress
  • menahan dari membuang air besar apabila ada rasa untuk membuang mungkin kerana takut kesakitan akibat buasir
  • pengambilan laxative yang berlebihan
  • hypothyroidism
  • mengandung
  • Parkinson

Bila saya mula berkenalan dengan suplemen Shaklee yang sangat saya yakini kebaikan, keberkesanan dan keselamatan produknya, rupa-rupanya Shaklee pun ada mengeluarkan produk untuk melawas. Dan yang bestnya. suplemen Shaklee bertindak dengan lembut pada badan dan tidak membahayakan.

HERB-LAX Shaklee dirumuskan dari kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi dan terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita dalam jangka masa yang panjang.

Apakah manfaat utama HERB-LAX  ni?
  1. Pembersihan najis yang tersekat
  2. Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
  3. Membantu masalah sembelit
  4. Mengembalikan semola proses semulajadi pergerakan usus
  5. Mengempiskan perut
  6. Membantu memberi kepejalan kepada perut
Walaubagaimanapun, mereka yang mengandung tidak disarankan mengambil HERB-LAX untuk mengatasi masalah sembelit kerana kandungannya yang kaya dengan herba ditakuti akan memberi kesan kepada kandungan ibu-ibu. Sebagai alternative, ibu-ibu mengandung yang mengalami masalah sembelit disarankan mengambil OSTEMATRIK SHAKLEE secara berterusan dan  ini terbukti keberkesanannya.

Untuk mengambil HERB-LAX, anda perlu memahami beberapa perkara:

Mereka yang mempunyai system penghadaman yang lemah akan mengalami cirit birit pada peringkat permulaan. Manakala didalam keadaan normal, HERB-LAX menampakkan kesan dalam tempoh 8-12 jam selepas pengambilan.

Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos pengambilan kepada 5-8 biji sehari dan boleh kembali kepada dos biasa setelah proses penghadaman kembali normal.

RETAIL PRICE : RM52.50
PER BOTTLE : 120 TABLETS

*Discount for my customer...ALWAYS

Jika anda berminat untuk mencuba HERB-LAX atau untuk sebarang konsultansi, boleh hubungi saya,

DR NURUL
SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID : 1067080
HP : 0187812078
FB : Nurul Huda Ariza

No comments:

Post a Comment