Sunday 16 February 2014

Halus mulus tuu!!!

Assalamualaikum
 
Terasa nak kongsi pasal ESP pulak. ESP ni susu soya Shaklee. Susu soya petama dalam dunia. Susu soya dengan seribu satu kebaikan. Ewah!!
 
 
Saya dah cuba? Eh, mestila. Kalau tak takkan nak cakap kosong je. Saya mula amik ESP masa berpantang anak ke 3. Kononnya nak amik set lengkap menyusu (first time cuba Shaklee). Minumla macam biasa. Alhamdulillah, susu saya memang cukup utk baby, saya jugak rasa lebih bertenaga pada sebelum ni saya berpantang.
 
 
Dah beli baru kaji. Hehe..baca2 pasal ESP, rupa2nya bagus untuk kulit jugak. Wah!! Pastutla...mak pun ada tegur kulit saya macam Pearl. Hahaha..black pearl kot. Alhamdulillah. Janji bersih. Saya pun sejak start makan ESP mmg saje je berenti pakai set muka. Alhamdulillah, kulit muka saya moist and hilang kusam.
 
 
Hebatkan? Memang hebat! ESP ni boleh buat ganti sarapan tau! Elokla untuk orang yang nak berdiet untuk dapat ideal body weight.
 
 
Nak cuba ESP dan nak tahu lebih banyak kebaikan ESP?
 
 
Hubungi saya SID anda
0187812078
Facebook: Nurul Huda Ariza
 
ESP, CANTIK, CERGAS, MENYUSU, halus, kulit, tenaga
 
 
 

No comments:

Post a Comment