Sunday 16 February 2014

Macam-macam ada!!! Multivitamin terbaik didunia!

Assalamualaikum
 
Hari ini saya nak cerita pasal VITALEA
 
Tak pernah dengar Vitalea? Vitalea ni multivitamin pertama dalam dunia tau! Dari Shaklee!! Dan yang paling lengkap dalam dunia.
 
Tak payah cerita detail, nnti baca di bawah ye. Cuma saya nak cerita testimonial beberapa orang customer saya.
 
  1. Mak saya kata sejak makan Vitalea mak mudah buang air besar. Takde sembelit macam dulu dah and mak rasa badan mak makin segar dan bertenaga. Alhamdulillah
  2. Bestfriend saya selalu mengadu sakit2 badan, lesu dihujung hari. Bila balik kerja je terus tejelepok la tidor. Takde masa berkualiti dengan anak dan suami. Saya suggestkan dia Vitalea. Sekarang dah repeat order!!! Best makan Vitalea katanya. Badan rasa kurang letih, balik rumah masih larat nak buat macam2 aktiviti. Lebih seronok bila suami pun happy. Alhamdulillah
  3. Staff saya bagi Vitalea pada maid dia. Kesian katanya tengok letih sangat. Ye la, dah makin berumur. Alhamdulillah, sejak makan Vitalea nampak makin segar maid staff saya ni. Kerja pun bertambah2 bersemangat.
Banyak lagila yang tak terkongsi dek saya!! :)
 
Jom cuba Vitalea. Bagi peluang tubuh anda untuk merasa lebih sihat, bersemangat.
Saya mau tolong..sebab saya sendiri pun pengguna Vitalea, memang sangat best
 
Pm/wassup/call/sms saja ke saya
Sebarang pertanyaan walaupun xnak beli InsyaAllah saya cuma menjawabnya.
0187812078
Fb: Nurul Huda Ariza
Jom Shaklee!
SENYUM

No comments:

Post a Comment