Wednesday 26 February 2014

Set Kehamilan

Assalamualaikum

Ibu mengandungi perlu pada keperluan nutrien seharian yang cukup. Kerana ibu mengandung bukan sahaja perlu zat tambahan untuk diri sendiri tetapi juga untuk baby dalam kandungan.

Sejurus selepas kita disahkan mengandung, kebiasaannya doktor akan bekalkan kita dengan vitamin-vitamin. Ada untuk tambah darah, ada untuk tumbesaran janin dan macam2 khasiat.

Tapi malangnya ramai ibu2 diluar sana tidak sesuai dengan vitamin yang disarankan doktor. Mula timbul loya dan ada yang muntah2 teruk, tidak tahan dengan vitamin2 tu.

Jadi, saya nak perkenalkan Pregnancy Set Shaklee. Set lengkap untuk keperluan ibu mengandung dan bayi dalam kandungan. Yang selamat, berkesan lagi halal.

Ibu-ibu...anda memang memerlukan vitamin2 ini. Bukan sahaja untuk diri anda, lebih penting untuk si kecil comel di dalam rahim anda. Sediakanlah bayi anda dengan yang terbaik sedari dalam kandungan lagi.

Itu jasmaninya. Perbanyakkanlah zikir dan membaca AlQuran. Biasakanlah bayi anda mendengar yang baik2, melihat yang baik2..InsyaAllah...ia bakal lahir sebagai daie.

Jom..kasih sayang ditunjukkan dengan manfaat kesihatan yang kita beri.

Ibu lebih sihat dan bertenaga, baby membesar sihat dan sempurna InsyaAllah

PM saya
Wassup
0187812078

Senyum

No comments:

Post a Comment