Monday 10 August 2015

Khasiat Omega Guard Shaklee:Untuk Kita dan Anak-Anak Juga

Assalamualaikum

Antara vitamin Shaklee yang saya suka sangat ialah Omega Guard. Omega Guard diperbuat daripada minyak ikan yang kaya dengan Omega 3. Sesiapa yang pernah membaca tentang Omega 3 pasti tahu betapa banyaknya kelebihan Omega Guard ini.

OMEGA GUARD UNTUK SAYA

Kali pertama saya makan Omega Guard bila saya dalam proses melangsingkan badan, mengempiskan perut selepas melahirkan anak ketiga. Biasalah, kendur sana sini, kata anak-anak macam ada baby lagi satu. Ketika itu saya makan Alfalfa dan Lecithin. Walaupun nampak penurunannya tapi lambat sedikit. Sebagai agen pembakar lemak, saya ambil Omega Guard sekali untuk projek slimming saya. Dan ternyata, cepat kempis perut saya dan turun berat badan saya.

Saya juga alami sakit tumit selepas bersalin. Saya cuba amalkan Ostematrix dan Omega Guard, Alhamdulillah hilang sakit tumit saya. Dan ramai pelanggan saya juga menikmatinya. Heel Pain Free. Bebas dari sakit tumit. Seronokkan.

Selain itu, sebagai doktor, saya sangat ambil berat tentang hal kesihatan. Kebiasaannya, saya akan buat pemeriksaan darah 6 bulan sekali. Sejak saya amalkan Omega Guard, tahap kolesterol saya sentiasa stabil. Jika dulu sedikit tinggi atas faktor keturunan dan pemakanan, sekarang Alhamdulillah, tidak pernah melepasi tahap abnormal. Sekaligus Omega Guard bantu menjaga kesihatan jantung saya.

OMEGA GUARD UNTUK ANAK-ANAK

Sejak amalkan Omega Guard Shaklee, perubahan yang paling ketara pada Faris Farhan, anak sulung saya ialah daya tumpuannya di sekolah. Sebelum ini, selalu kene membebel dengan ibu setiap kali periksa beg, ada sahaja kerja disekolah yang tidak disiapkan. Faris Farhan suka ralit. Termenung sampai cikgu dah padam papan putih tu barulah nak menyalin. Tapi Alhamdulillah, sehari satu kapsul, tiada lagi kerja sekolah yang tak siap. Fokusnya disekolah dan dirumah makin meningkat. Alhamdulillah.

Omega Guard juga pencair kahak yang bagus. Mudah legakan batuk berkahak, tak teruk teruk nak teran batuk.

Belum lagi saya cerita macam.mana Omega Guard bantu pesakit sendi.

Memang bestla

Berminat Omega Guard?

PM saya
DR NURUL
Shaklee Independant Distributor
0187812078

Fb Nurul Huda Ariza

No comments:

Post a Comment