Sunday 5 June 2016

Cantik Berseri Dengan Shaklee-Set Nutriwhite

Assalamualaikum wbr

Hari ini saya nak berkongsi tentang Set Nutriwhite Shaklee. Set penjagaan kulit dari Shaklee yang dihasilkan 100% dari sumber organik, sangat lembut untuk kulit, memberikan kesan yang bertahan lama pada kulit.

Pada mulanya, walaupun saya sendiri adalah pengedar Shaklee, saya juga sangsi dengan Set Penjagaan Kulit Shaklee ini. Betuk ke bagus? Selamat ke? Berkesan ke? Tapi disebabkan keterujaan saya dengan semua vitamin Shaklee, yang saya sangat yakin dengan keberkesanannya setelah mencubanya sendiri, saya terpanggil untuk mencubanya.

Saya beli berdikit-dikit. Dan saya juga berkongsi dengan suami. Suami hanya memakai Gentle Deep Foaming Cleanser sahaja tetapi memang kelihatan kulit suami saya makin bersih dan tidak berminyak. Bagi saya pula, jerawat susah nak tumbuh dan wajah sentiasa lembap setelah menggunakannya. Walaupun saya sendiri tidak perasan, tapi ada yang menegur nampak kulit saya semakin elok.

Di dalam Shaklee, nutrient yang sama membantu kita mengekalkan kesihatan dalaman juga memainkan peranan yang besar dalam menentukan kecantikan luaran. Jadi sudah tentulah anda mendapatkan set penjagaan kulit yang menghasilkannya daripada bahan semulajadi.


SET PENJAGAAN KULIT NUTRIWHITE

Ia bertindak dengan 5 cara:
  1. Mencegah
  2. Mengurangkan
  3. Menyekat
  4. Mencerahkan
  5. Memperbaharui



Ada 7 item dalam SET PENJAGAAN KULIT NUTRIWHITE INI:



1. Gentle Deep Foaming Cleanser


Membersihkan dan menyegarkan kulit. Ia membersih hingga ke dalam untuk menghapuskan toksin dan melembapkan.








2. Soothing Radiance Whitening Softener


Ia membantu mengembalikan keseimbangan pH semulajadi kulit dan terbukti berkesan.











3. Daily Defense Whitening Essence

Ia membantu mencerahkan dan menegangkan kulit. Ia juga membantu mencegah kerosakan kulit akibat terdedah kepada cahaya matahari dan formulanya yang lembut amat mudah diserap oleh kulit.








4. Overnight Renewal Whitening Cream

Ia bertindak sepanjang malam untuk memperbaharui dan mengembalikan keremajaan kulit. Ia juga membantu mengurangkan jerawat dan cela pada wajah.








5. Ultimate Protection Whitening Lotion

Ia membantu mencegah kerosakan kulit akibat pendedahan kepada sinar matahari dan mengukuhkan ketahanan kulit terhadap eleman negatif persekitaran.









6. Spot Whitening Treatment

Ia membantu mengurangkan kemunculan binti-bintik hitam agar kulit tampak lebih menawan.











7. Gentle Action Makeup Remover


Ia membantu menyingkirkan sel kulit mati dengan menyeluruh tanpa merosakkan kulit. Is juga memberikan rasa segar dan menegangkan kulit.










Wah!!! Macam banyak je gayanya kan? Jangan risau, boleh mulakan berdikit-dikit. Apapun , Shaklee memang diperbuat dariapada bahan organik dan tidak mengandungi bahan-bahan terlarang. Setiap kali saya melihat amaran tentang produk kecantikan yang mengandungi racun, saya rasa bersyukur kerana Shaklee tidak pernah tersenarai kerana produk Shaklee memang selamat dan InsyaAllah berkesan,

Jadi, sesiapa yang berminat untuk memakai set penjagaan kulit yang selamat lagi berkesan, saya sangat sarankan Set Nutriwhite Shaklee.

PM saya jika anda berminat

Nurul 0187812078

Shaklee Independant Distributor











No comments:

Post a Comment