Monday 6 June 2016

Garlic Shaklee : Makanan Tambahan baik Untuk Sistem Pertahanan Badan

Assalamualaikum

Hari ini saya terpanggil untuk berkongsi dengan anda berkaitan Tablet Garlic Shaklee. Saya pernah bertemu dengan pesakit yang menolak untuk mengambil antibiotic dan menyatakan bahawa keluarganya hanya mengamalkan Tablet Garlic jika diberitahu doktor bahawa mereka memerlukan antibiotic sebagai rawatan. Dan saya seperti biasa menjelaskan apa yang patut dan dalam masa yang sama juga ia menyebabkan saya lebih rajin utnuk membaca tentang kelebihan garlic.

Perbezaan Shaklee

Garlic tablet Shaklee dibuat dari bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan di tanam secara organic di California USA di waktu musim panas. Ia dihasilkan secara ekslusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif (tidak semua garlic dipasaran mengandungi allicin aktif).


Manfaat Utama:

  • Mengandungi spearmint yang mempertingkatkan system penghadaman dan fungsi jantung
  • Sebagai antibiotic semulajadi dan selamat untuk kegunaan jangka panjang untuk mempertingkatkan system imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis.
  • Menghalang allergi
  • Mempertingkatkan sistem penghadaman, membantu mengurangkan masalah kembung perut, gastrik dan ketidakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria H. pylori yang menyebabkan ulser perut.
  • Mengawal tekanan darah tinggi. Kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet garlic sehari membantu menurunkan tekanan darah.
  • Detoksifikasi. Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas.
  • Menurunkan kolesterol
  • Menstabilkan gula dalam darah
Cadangan : Untuk pemeliharaan kesihatan - 2 tablet sehari selepas makan
                   Untuk radang dan allergi - 2 tablet, 2 kali sehari
                   Darah tinggi dan kolesterol - 2 tablet, 2-3 kali sehari.


Nah..sekarang tidak perlu lagi risau untuk mengambil bawang putih mentah yang dikhuatiri berbau dan memberikan ketidakselesaan pada orang lain. Anda boleh dapatkan Garlic tablet ini dengan saya.






PM saya
Nurul 0187812078
Shaklee Independent Distributor





No comments:

Post a Comment