Tuesday 7 June 2016

Sakit Lutut? Berilah Makan Pada Sendi Anda

Assalamualaikum

Ramai orang ada masalah sakit lutut kan? Apalagi bila umur dan menginjak veteran. Terlebih jalan sakit. Terlebih duduk, sakit. Terlanggar sakit. Tersalah, sakit.

Sebenarnya diantara sendi dalam badan kita ni ada cecair. Cecair ni nama dia Glucosamine Sulphate. Fungsi cecair ini seperti kusyen, untuk menaham beban hentakan tubuh kita. Bayangkan bertahun kita gunakan sendi lutut kita, sudah pastilah semakin haus sendi kita. Macam engsel pintu dirumah. Krik..kriuk..macam-macam bunyi ada.

Sakit lutut? Sekarang pegang lutut masing-masing dan gerakkannya. Pasti anda juga terdengar bunyi krup..krup.. Itu tanda cecair sendi dah berkurang.

Habis...nak buat macam mana?

Itulah saya nak beritahu bahawa pentingnya suplemen glucosamne sulphate ni untuk kita semua. Lebih baik diambil sebelum sendi kita haus untuk mengelakkannya haus lebih cepat dari waktu yang sepatutnya.

Di dalam Shaklle, kita ada AJHT yang kaya glucosamine sulphate, tapi malangnya buat masa ni AJHT tiada stock. Lihat betapa lakunya AJHT.

Jadi, jangan bimbang. Kita ada Collagen Shaklee yang juga mengandungi glucosamine sulphate, calsium, kolagen dan bahan lain. DAn tahukah pakcik makcik bahawa kolagen amat perlu untuk kesihatan sendi? Kerana sendi kita juga terdiri daripada kolagen. Jadi boleh kita Nampak tak betapa banyaknya bonus kalau kita amalkan kolagen setiap hari.

Awet muda
Kulit anjal
Sendi sihat
Tulang dan rawan sihat dan kuat

Dan saya ingin bagi tips untuk meningkatkan kesan kolagen jika diambil. Makanlah Vitamin C SR Shaklee supaya kolagen terbina lebih cepat dan berkesan kerana vitamin C membantu dalam membentuk kolagen. Sebab itulah ramai yang gila mengambil vitamin C, walaupun membahayakan diri.

Tak perlu..

Ambil je Vitamin C SR Shaklee 500 gram sekali sehari, InsyaALLAH.

Jadi..sesiapa nak sihat, nak tengok mak ayahnya sihat, tak komplen sakit lutut, boleh ikhtiar dengan dua suplemen ini

KOLAGEN SHAKLEE
VITAMIN C SR SHAKLEE

Istiqomahla...pasti Nampak kesan.

InsyaALLAH

PM saya kalau nak order Shaklee
Nurul 0187812078
Shaklee Independent Distributor

Senyum

1 comment:

  1. Kolagen dan vitamin C shaklee memang terbaik. Bukan saja untuk kecantikan malah bagus untuk kesihatan sendi.

    ReplyDelete