Saturday 3 May 2014

Kisah cinta bermula disini

Assalamualaikum

Tetiba rasa nak mengimbau kali pertama kenal dengan Shaklee dulu.

Lepas bersalinkan anak ketiga puteri saya, Nur Fathin Hanani seingat saya memang saya tak ada beli sebarang produk untuk berpantang. Yang ada hanya tungku milik keluarga mak turun temurun dan daun dan akar kayu yang Mak Long Sitiawan bawak untuk mandi dan bertungku. Bab pemakanan pulak mak yang uruskan.

Bercakap tentang set berpantang, saya dah cuba 2 jenis produk berlainan untuk 2 anak saya sebelum ni. Yang paling tak sesuai dengan saya ialah yang berkaitan dengan herba. Sebab terlalu panas, saya dan baby cirit birit.

Jadi kali ketiga ni seolah-olah takde persediaan langsung. Masa nilah dok layan internet terpandangkan iklan Shaklee dari sorang staff saya. Hari-hari diiklankan Shaklee. Set berpantang, set menyusu, set itu, set ini. Macam-macam set ada.

Disebabkan saya ni breastfeeder tegar, excited pulak saya tengok set menyusu. Saya pun orderla set menyusu, belum lagi mendaftar ahli. Pada waktu tu yang saya ambil:

1)Vitalea
2)Vitamin C
3)Vitamin B Com
4)ESP

Sangat teruja! Sangat berbeza! Berpantang kali ini jelas terasa perbezaannya. Saya rasa sangat sihat sampai kebanyakan mende dirumah tu saya yang buat. Mak membantu untuk memasak sahaja. Mandikan baby pun saya sendiri. Tak rasa susah, tak rasa penat melampau.

Sangat seronok jugak susu badan melimpah ruah, pekat. Baby pun sedap aje nyot-nyot 2 jam sekali. Amboi anak ibu.

Sangat bagus. Sangat bagus. Kalaulah dari dulu saya berpantang dengan Shaklee. Ish...apa kalau-kalau..tak baik. :)

Sebab itula saya beria-ria promote Shaklee. Saya nak orang lain pun rasa keistimewaan Shaklee, kehebatan Shaklee dan keberkesanan.

Cubalah.

Memang best.

PM SAYA
SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR

HP:0187812078

EMAIL : nurulhudaariza@gmail.com

Fb : Nurul Huda Ariza

No comments:

Post a Comment