Monday 5 May 2014

Something new

Assalamualaikum

Puas saya cari, apakah yang baru dalam hidup saya ni? Hp baru? Kereta baru? TV baru?

Bukan..bukan...

Sesuatu yang lebih bermakna. Harini saya membongkar sesuatu yang sangat asing dan baru bagi saya. Rahsia Cermin Ajaib.

Bertangguh-tangguh untuk bercakap dengan diri sendiri, hari ini dalam sejaraj diri saya sendiri, saya bercakap dengan cermin.

Wah! Macam ada aura bila saya baru mula menyebut nama saya. Mula2 agak 'malu' (kat sapa ntah), tapi lama2....saya rasa saya akan ketagih nanti.

Kenapa mau bercakap dengan cermin? Cermin bertindak pada apa yang dihadap padanya. Jika kita hadapkan positiviti, dia lantunkan kita positiviti, masuk ke dalam diri, berkembang dan memberi impak yang besar pada kita.

Rahsia Cermin Ajaib (RCA), amalan Master2 dalam Shaklee. Bukan sahaja sekadar cermin. Ini cermin motivasi, ini cermin mendidik diri.

Ya Allah....

Aku nak naik rank bulan ni Ya Allah..

Bagilah aku 3000 uv...
Bagilah aku 3000 uv

Amin

No comments:

Post a Comment