Sunday 4 May 2014

Someone who love me

Assalamualaikum

Cabaran #MAMIphotoaday harini bertajuk 'Someone who love me'.

Saya dan suami pemalu. Heehhe... Segan nak men'selfie' muka kami masing-masing. Bercakap tentang seseorang yang mencintai, menyayangi saya, dah tentu saya terbayangkan suami yang sangat saya sayang.

Kami bermula sebagai kenalan 'chatting'. Masa tu zaman-zaman MIRC. Hanya kenalan. Kami berkawan tanpa kenal rupa, tanpa gambar, tanpa bertemu selama 7 tahun tapi diam2 memendam rasa cinta satu sama lain. Hanya email dan surat penghubung sekali. Tidaklah saya tahu rupa sebenar dia, tinggi atau rendahkah dia. Unikkan urusan Allah

Dipendekkan cerita..dua hati bertemu, bersatu tanggal 24 Februari 2007. Dan sekarang kami dikurniakan 3 orang cahaya mata comel2. Alhamdulillah.

Suami saya pelengkap kekurangan diri saya

Penguat dan penyokong kekuatan diri saya

Sahabat saya dikala suka dan duka

Banker dikala takde duit. Hehehehe

Tukang masak diwaktu saya tak nyempat (kebanyakan masanya tak nyempat..heheeh...jangan mara)

Pemadam kebakaran kemarahan saya. Sebab dia penyabar. :)

Segala2nyala.

Terima kasih Allah

Psstt....kata Abang bila tengok gambar tangan kami, teringat cerita Shrek bila Shrek pegang tangan princess yang comel lote. Hehehe

Senyum

No comments:

Post a Comment