Monday 19 May 2014

Mantopkan penyusuan ibu

Assalamualaikum

Harini nak kongsi pengalaman saya menyusukan anak.

Saya boleh dikatakan penyusu tegar. Eh...betul tak ayat ni. Bermaksud, tak kira walau macam mana keadaan pun saya akan bermatia-matian untuk memastikan baby saya dapat menyusu susu badan sehingga umur 2 tahun. Tak kiralah, tak cukup tidur, tak cukup rehat, keletihan. Saya akan teruskan jugak.

Memang betul, cabarannya sangat terasa terutama untuk ibu bekerja macam saya. Untuk disiplin perah susu sekurang2nya 3 jam sekali ditempat kerja bukan suatu yang mudah. Tambahan pula kerja macam saya. Pesakit non stop datang. Nasib baik rakan sekerja memahami. Bukan itu sahaja, toksah diceritala betapa letihnya berperang dalam minda dan jiwa. Berperang dengan rasa bersalah, berperang dengan kerisauan pada stok susu Fathin, berperang dengan badan yang letih.

Untuk kali ini, kali yang ketiga ini, Alhamdulillah saya diberi peluang mengenali SET MENYUSU SHAKLEE.

Saya amalkan set penuh ini dengan penuh dedikasi. Dan jelas terasa perbezaanya bila badan tidak terasa sakit teruk, letih teruk dan susu saya jugak kelihatan pekat. Yang ketara, Fathin macam sentiasa ketagihkan susu saya. Seronokla perasaan ini
Ibu2 menyusu patut cuba SET MENYUSU SHAKLEE ni.

Bagi kekuatan tubuh
Bagi nutrient penuh
Bagi kenyang baby anda
Bagi mencapai hasrat murni anda

JOM SHAKLEE

PM saya untuk SET MENYUSU SHAKLEE

Saya SID dan Breastfeeding Peer Counselor anda

HP: 0187812078 / 0196354563
FB: Nurul Huda Ariza
Email: nurulhudaariza@gmail.com

*milk booster saya! I like!

No comments:

Post a Comment