Thursday 4 September 2014

Lecithin Shaklee

Tentu ramai yang biasa dengar Lecithin Shaklee kan. Set Asas Slimming Shaklee terhangat dipasaran!

Saya pun makan Lecithin. Awalnya tak terfikir akan makan Lecithin, tapi bila lepas bersalin terasa terlebih sudah berat badan saya ni, saya pun add on Lecithin dengan harapan bila Lecithin+Alfalfa yang dah memang saya amalkan tu akan membantu saya untuk dapat balik bentuk badan saya yang asal. Idakla ketat sana sini bila pakai baju-baju yang muat sebelum mengandung.

Alhamdulillah, saya amalkan Lecithin+Alfalfa, memang berkesan. Baju tak ketat dah, perut tak buncit, bahagia rasanya. Tapi saya jugak jaga pemakanan dan buat sit up dan berbasikal (exercise bike dalam bilik je). Lebih cepat berat badan kembali ke berat ideal. :)

Saya sangat suka Lecithin. Itupun kerana kesannya yang best tu. Rupa-rupanya Lecithin ni lebih banyak manfaatnya! Bukan untuk pelangsingan sahaja.

1)Lecithin bantu tubuh kita serap vitamin larut lemak

2)Lecithin menghalang enapan lemak dihati, sirosis dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati

3)Lecithin bertindak sebagai 'pembersih' salur darah

4)Lecithin membakar lemak dan memberi kesan pelangsingan

5)Lecithin mencantikkan otot dan kulit. Ia melembabkan dan menghaluskan kulit, melambatkan penuaan

6)Lecithin juga memperbaiki allergi

7)Lecithin menghalang kejadian batu karang yang jenis berlemak

8)Lecithin meningkatkan daya ingatan dan meringankan stress

9)Lecithin juga membantu meringankan sembelit dengan melembutkan najis

Banyaknye manfaat Lecithin ni! Dalam tak sedar memang saya sedang menikmatinya. Hehehe... Saya sangat sarankan Lecithin untuk anda.

Lecithin Shaklee

1 botol RM52.50
Mengandungi 180 kapsul
Pengambilan 3-6 kapsul sehari

Anda patut cuba!
PM saya
0187812078
Fb : Nurul Huda Ariza

Senyum

No comments:

Post a Comment