Friday 20 May 2016

Minum Air Bersih Dengan GET CLEAN Water Shaklee

Assalamualaikum

Saya ingin berkongsi dengan semua yang ingin menjaga kesihatan terutama yang mementingkan kebersihan dan kualiti.

Air adalah sumber kehidupan. Tanpa air kita akan mati, begitu juga tumbuh-tumbuhan dan haiwan. Air merangkumi 70% daripada komposisi badan kita dan adalah sangat penting kita memastikan air yang kita ambil adalah bersih dan selamat.



Bendasing tersembunyi pada air bersih

Putarkan paip rumah anda. Lihat air yang keluar. Airnya mungkin nampak bersih tapi setakat manakan ianya selamat untuk diminum?

Sebenarnya, bahan kimia seperri racun perosak, logam berat dan bahan cemar industri yang boleh membahayakan kesihatan mungkin terdapat dalam air yang anda sekeluarga minum saban hari. Tambahan pula, 20% daripada puncapunca pendedahan plumbum terhadap manusia datangnya daripada air minuman.

Risiko meminum air tercemar


  1. Pencemaran oleh bahan beracun dan berbahaya hasil produk sampingan seperti klorofom, trihalometana akan meningkatkan risiko masalah hati, buah pinggang atau pusat kawal atur saraf.
  2. Pencemaran oleh logam berat menyebabkan tahap IQ rendah, lembap dalam pembelajaran dan tumbesaran yang tidak sihat.
  3. Pencemaran pertanian seperti benzena akan mengganggu masalah kesuburan
  4. Pencemaran industri seperti atrazin akan meningkatkan risiko kanser.

Apa yang istimewanya tentang GET CLEAN Water Shaklee ialah air yang lebih bersih dan sihat datangnya sebuah Jag Air sahaja!!!





Get Clean Water merupakan sistem penapisan air merupakan sistem penapisan air multipaten yang baru. Berbanding dengan Jag air yang lain, Get Clean Water menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.

Get Clean Water merupakan sistem penapisan jag air pertama yang menggunakan blok karbon yang boleh diisi semula. Jadi kuranglah potol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menapis 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.

Dapatkan air yang bersih dan sihat tersedia untuk 365 hari dengan :

Pek Permulaan Get Clean Water dengan 3- Pek Isian Semula Penuras Air



  • Menuras lebih daripada 5000 gelas air (250) pada kadar hanya beberapa sen segelas
  • Mengurangkan lebih daripada 2400 botol plastik dari tempat pelupusan sampah
Jom dapatkannya sekarang...
PM saya
Nurul 0187812078
Shaklee Independent Distributor











No comments:

Post a Comment