Wednesday 9 July 2014

1001 Impianku : Shaklee Wadah Kejayaan

Sejak saya berShaklee, pelbagai input motivasi yang saya dapat. Input-input yang bukan sahaja menaikkan semangat saya untuk berShaklee, malah lebih itu, mahu mengubah nasib diri. Mahu keluar dari kepompong diri. Mahu keluar dari diri yang biasa-biasa jadi luar biasa.

Dalam Shaklee, banyak contoh teladan yang kita boleh ambil. Master-Master Coordinator dan bakal-bakal master yang hebat banyak menjadi panduan kita untuk menguruskan hidup terbaik sambil berShaklee.

Antara yang terkesan di hati saya ialah tentang menulis 1001 Impian. Pada asalnya saya tidak ambil kisah tentang ini. Untuk apa? Kenapa mesti tulis? Kenapa mesti diseru-seru selalu? Sehinggalah saya terbaca FB Master Hadhatina yang pada masa itu berada di IKEA, Finland, katanya..impiannya yang ke100 sudah tercapai. Untuk sampai ke IKEA, Finland.

Saya seperti wah!! Setianya Master Hadha memenuhi setiap 1 impian dia dan setianya dia menulis setiap 1 impiannya dan betapa impian jika diseru-seru akan jadi satu kenyataan InsyaAllah.

Selepas itu saya mula menulis impian saya. Hari-hari saya akan cuba belek dan andainya berjaya, saya akan gariskan atas impian tersebut.

Banyaknya impian saya. Jika Hadha boleh capai impian dia yang ke 100, kenapa tidak saya.

Baiklah Nurul. Pasakkan impian, moga jadi realiti. Berdoalah selalu, supaya sentiasa suara kita didengariNya.

Cermin ajaib..anda juga perlu tahu impian saya.

Owh aura positif..masuklah!!!

Seronok tau bersama keluarga Shaklee. Kita bukan sahaja mengubah tahap kewangan, tapi kita mengubah diri menjadi lebih baik.

Jom sertai keluarga Shaklee saya

#ProjekJutawan

PM saya Nurul - 0187812078

FB : Nurul Huda Ariza

Shaklee Independant Distributor Anda

Senyum

No comments:

Post a Comment