Tuesday 8 July 2014

VIVIX dan saya: Bermulanya disini

Assalamualaikum
 
Saya nak kongsi pasal VIVIX disini. Macam mana saya boleh mula makan VIVIX, macam mana saya boleh ketepikan rasa 'mahalnya' VIVIX ni?
Sejak saya berShaklee dalam 8 bulan yang lepas, saya dah lama idamkan VIVIX ni. Sebab khasiat dia yang macam-macam.
 
Bagus untuk kesihatan keseluruhan kita
 
Untuk awet muda
Untuk jantung sihat
Untuk sendi sihat
Untuk kawal kencing manis
Untuk mengawal perebakan kanser
 
Saya pun 'google' tentang kebaikan Shaklee ni. Banyak sekali testimonial dalam dan luarnegara ni tentang kebaikan Shaklee.
 
VIVIX sembuhkan kencing manis
VIVIX sembuhkan arthritis
VIVIX sembuhkan kanser
VIVIX cantikkan kulit
VIVIX awet muda dalam dan luar
 
Hanya 1 sudu kecil je, VIVIX boleh buat semua ni?!

Haish...temptingnya saya rasa. Tambah pulak bahan dalam VIVIX antaranya anggur Muscadine. Anggurkan makanan kegemaran Rasulullah, makanan syurga. Pasti InsyaAllah banyakla khasiatnya.
Awal-awal dulu..RM475 sebotol? Huh...gerun jugak rasa. Kemudian saya bertanya lagi pada SID lain. Sampailah pada saya cerita seorang pak guard (customer kawan) yang 2 bulan sekali pasti dapatkan VIVIX. Hello...pak guard ok. Inikan saya ni, kenapa la saya nak berkira sangat untuk kesihatan ni.
 
Lalu..saya pun belilah VIVIX. Saya order 2 sekali VIVIX. 1 untuk saya, 1 untuk mak.
 
Wah..memang sedap rasa pati anggurnya. Bila dah makan lagi-lagi la sedap bila badan makin sedap, kulit makin berseri, bertenaga lebih pada biasa.
 
Kata mak saya pula, rasa macam pokok yang dibubuh baja. Segar, sihat, kuat.
 
Alhamdulillah.
 
Betulla...tak rugi langsung melabur yang terbaik untuk kesihatan tubuh kita..
 
Anda mahukan VIVIX?
 
Sila PM saya
Nurul 0187812078
Atau terus sahaja klik link dibawa dan bershoppingla disana..:)
 
 
Shaklee Independant Distributor

No comments:

Post a Comment