Tuesday 8 July 2014

Minum ESP cara saya:kulit cantik dan berseri

Assalamualaikum

Mungkin dah berulang-ulang saya ceritakan hal kehebatan ESP ni. Walla!!! Tapi harini saya nak cerita lagi.

ESP ni susu soya. Berbeza dengan susu soya yang lain, ESP ni non-GMO. Susu soya asli, takde tambah gula (sesuai untuk orang kencing manis), takde bahan pengawet.

Saya mula minum ESP untuk lengkapkan SET MENYUSU saya. Maksimum sehari pengambilan ESP ni 3 sudu besar sahaja.

Cara saya:

Pagi - 1 sudu besar ESP+1 sudu besar Mealshakes

10am - 1 sudu besar ESP

4pm - 1 sudu besar ESP

Dan biasanya saya akan minum ESP bersama Alfalfa, untuk lengkapkan milk booster saya.

Habis 1 canister, masuk canister ke2, saya sendiri terasa perubahan pada wajah saya. Memang saya istiqomah ambil ESP setiap hari. Tak pernah culas. Saya rasa kusam muka saya hilang, kulit saya moist (kalau dulu sangatla keringnya) dan macam taruk foundation.

Melampau tak? Agakla kan...heheh..tapi kenyataan. Suami pun tegur. Mak saya siap cakap, kulit muka kakyong macam pearl. Parut jerawat lama pun hilang.

Kagum. Saya sendiri kagum. Betulla ESP untuk kecantikan kulit jugak. Alhamdulillah

Minum 3 sudu besar ESP sehari, diri saya rasa bertenaga, susu badan cukup dan menyelerakan untuk sikecil dan macam bonus rasanya bila dapat miliki kulit yang cantik. Sesuai untuk saya yang malas pakai krim muka, tak perlu pakai krim lagi.

Saya sangat sarankan anda juga ambil ESP ni. Mudah sangat. Hanya 3 sudu besar sehari, minum air secukupnya, InsyaAllah anda akan nampak hasilnya.

PM saya kalau anda berminat. Harga terbaik dari saya untuk anda. Saya berkongsi kerana hasil terbaik yang saya alami.

Nurul 0187812078
Shaklee Independant Distributor

Jom Shaklee

Senyum

(Boleh juga klik link dibawah untuk order terus dengan Shaklee. Mudah bukan..:) )

No comments:

Post a Comment