Tuesday 1 July 2014

Saya, Ramadhan dan Shaklee

Alhamdulillah

Ramadhan bertamu lagi dan kita sekali lagi diberi peluang berada didalam bulan yang penuh barokah ini.

Saya..saya sangat teruja sebab ini kali pertama saya berpuasa bersama SHAKLEE. Awal-awal saya dah susun jadual pemakanan vitamin-vitamin saya. Semua dah macam best friend, tak jumpa sehari, tak lengkap hidup rasanya.

SAHUR

Set Mighty 3 Gem 1 shaker
Vitamin C 1 tablet
Vitamin B 1 tablet

IFTAR

Vitalea 1 tablet
Omega 3 tablet

MOREH

Shaklee Collagen Powder 1 sach
VIVIX 1 sudu kecil
ESP 2 sudu

SEBELUM TIDUR

Ostematrix 4 biji
Vitamin E 1 kapsul

Alhamdulillah. Lengkapo nutrisi harian saya selain makanan dan minuman berbuka puasa.

Berbeza puasa kali ini sebab badan lebih segar, kulit lebih cantik, duit pun masuk.

Terima kasih Shaklee
Lebih-lebih syukur pada Allah

Mari sertai saya dalam keluarga Shaklee saya

PM saya
Nurul 0187812078

Fb : Nurul Huda Ariza

Shaklee Independant Distributor anda

Senyum

No comments:

Post a Comment