Wednesday 16 July 2014

Cinch Shakes yang hebat! Kempis pewot!!

Assalamualaikum

Siapa pernah dengar Cinch Shake Shaklee? Dulu, saya pun tak tau. Sejak berShaklee ni, mestila ambik tau kan.

Cinch Shake Shaklee ni susu protein. Termasuk dalam Set Kurus, Set Slimming, Set Inch Loss...apa-apa set la yang seangkatan dengannya.

Disebabkan keperluan untuk kurus tu takde pada saya buat masa ni..(BMI pun underweight) hehehe...so saya pun suggest pada cik abang yang nak slim kan sikit badannya. Apa lagi pewot yang dah memboroi...anak 3 dah katakan. (Boleh ek macam tu?) Heheh...

Bermulalah kembara abang dengan Cinch. Setiap hari bancuh Cinch Shake 2 scoop dalam Shaker Shaklee yang saya beli untuk abang. Bagi semangat sikit! Dekat habis 1 canister, nampak dah penyusutan berat badan keseluruhan dan pengempisan di pewot abang. Hehehe..

Interview abang...katanya makan Cinch Shake ni tak rasa lapa sampai petang. Pastu badan rasa tetap segar. Jadi abang biasanya skip makan tengah hari sebab tak lapar. Balik rumah baru makan. Abang kata, berat badan turun ke ideal, lutut pun dah kurang sakit (abang main badminton sekali seminggu), ringan aje badan. Pakai tshirt pun tak nampak dah boyot di perut tu. Jangan mara...

Kenapa yang sibuk sangat nak kurus? Suami saya tak gemuk, tapi adala sikit terlebih berat. 1-2 kg je pun kot. Tapi pentingnya berat badan ideal ni.

Perlu berat badan ideal:

-kurangkan risiko darah tinggi
-kurangkan risiko sakit jantung
-kurangkan risiko tekanan perasaan
-kurangkan risiko sakit lutut

InsyaAllah. Sama-sama kami ni nak jaga kesihatan. Semakin faham dan semakin hargai nikmat kesihatan.

Anda nak cuba Cinch Shake Shaklee?

Ada 3 perisa

Vanilla
Cafe Late
Coklat

Pilih yang anda suka!!

PM saya
Nurul 0187812078
FB:Nurul Huda Ariza

Shaklee Independant Distributor

No comments:

Post a Comment