Wednesday 2 July 2014

MEALSHAKES untuk anak sembelit

Assalamualaikum

Saya nak kongsi sikit pengalaman saya dengan MEALSHAKES SHAKLEE ni.

Terus terang saya cakap, walaupun saya SID, pada awalnya saya sendiri ragu-ragu..

"Ye ke makan MEALSHAKES boleh hilangkan sembelit anak?"

Tengok iklan bagai dalam facebook tapi tak pernah terbaca testimonial la.

Anak-anak saya memang ada masalah sembelit. Bila nak membuang, bercintala menunggunya..nak..nak time nak pergi kerja. Yang lebihnya kesian. Sakitkan. Kekadang terluka kat situ. Jadi trauma nak membuang.

Usaha? Tak usah cakap. Segala sayur, segala buah yang dikatakan pelawas kami cuba. Anak-anak saya pulak memang makan sayur. Ke keturunan? Heheh.. entahla. Julap dah tentu-tentu tak boleh.

Jadi, ikhtiar seterusnya MEALSHAKES SHAKLEE ni la. Setiap hari saya akan bancuh sesudu kecil MEALSHAKES ni dalam susu anak-anak. Sambil berdoa, moga-moga dengan izin Allah usaha saya berhasil.

Alhamdulillah!

Memang berkesan rupanya. Anak-anak saya dah takde masalah sembelit lagi. Senang hati je nak membuang. Alhamdulillah.

Saya sangat sarankan MEALSHAKES ni pada anda. Kalau boleh pesakit-pesakit saya yang datang mengadu anak sembelit pun saya nak sarankan Mealshakes ni.

Anda mahu MEALSHAKES ni?

PM saya ye
Nurul 0187812078

Fb : Nurul Huda Ariza

SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR ANDA

Senyum

No comments:

Post a Comment