Wednesday 3 September 2014

Anekacara pengambilan Kolagen Shaklee

Assalamualaikum semua!

Harap semuanya sihat dan bahagia. Harini saya nak story sikit pasal Shaklee Collagen Powder (SCP). Rata-rata customer saya mengadu 'hanyir' katanya tapi macam mana rasa pun semua tetap teruskan, nak kulit cun katakan. Memang cun pun! Hehehe..

Memang, saya tak nafikan SCP ni hanyir sikit. Sebab dia dihasilkan dari kulit ikan, sumber kolagen terbaik dalam dunia. Dicampur pulak dengan kulit kerang sebagai sumber glucosamine. Disebabkan itu, hari ni saya nak kongsi beberapa cara yang boleh kita buat untuk makan/minum SCP supaya tak meloya tekak.

1)SCP+Air
-ramai juga customer yang mengambil cara begini. Tutup hidung dan telan. Kemudian bilas lagi dengan air kosong. Dah tak kisah sangat rasa hanyir sebab memang nampak hasilnya.

2)SCP+VIVIX
-yang ini walla! Kesan yang sangat superb. Kesegaran badan, kecantikan luar dan dalam. Ramai Master Shaklee yang makan begini. Ada yang kata sedap dan ada yang kata 'so'-'so'. Tapi, memang terjamin kebaikannyala.

3)SCP+Jus Buah
-yang ini kenela rajin sikit. Kepekatan jus buah yang kita hasilkan akan tenggelamkan rasa hanyir SCP tapi bukan kesannya. Pasti enak rasanya. Tak meloya..pasti dan kesannya pasti best!

4)SCP+ESP+Mealshakes
-bancuh ketiga-tiga ni bersama, dan 'shake'. Fuh! Terbaik dari ladang! Sedap, langsung hilang rasa dan bau hanyir. Bukan itu sahaja, gabungan 3 produk Shaklee ini memberikan impak kepada kesihatan kulit dan tubuh keseluruhannya. Memberi tenaga segera, mengawal gastrik, mencerahkan kulit, menjaga kesihatan sendi, otot, tulang. Wow!!

Haa...itu antara cara untuk ambil SCP. Pilihla yang mana suka...dengan syarat yang terpenting, ISTIQOMAH.

Shaklee Collagen Powder mencantikkan kulit secara lembut dan semulajadi. Anda perlu sabar melihat hasilnya. Kerana produk yang baik adalah yang paling halus tindakannya pada tubuh dan terbukti berkesan. SCP terbukti berkesan. Alhamdulillah, saya sendiri rasa dan dapat lihat kesannya pada saya. Kulit saya keseluruhannya makin cerah dan bersih. Suami pun bersetuju. Saya sangat suka.

Apalagi...jom amalkan SCP sekarang! Nak2 tengah promo bulan September 2014 ni. Rebutla harga terbaik dari saya!

PM saya
Nurul 0187812078
FB : Nurul Huda Ariza

SELAMAT MENCUBA!

Senyum

2 comments: