Friday 5 September 2014

Keahlian Shaklee

Assalamualaikum

Hari ini saya nak cerita sikit tentang keahlian Shaklee. Dan kenapa perlu kita jadi ahli Shaklee.

Pertama sekali suka saya beritahu bahawasanya Shaklee ini adalah MLM (Multilevel Marketing). Dalam Shaklee ada pelbagai rank, upline dan downline. Tetapi apa yang membezakan Shaklee dengan yang lain?

Antara faktor yang menjadikan sesebuah MLM tidak patuh syariah adalah sistem yang diamalkan dimana upline akan semakin goyang kaki jika downline semakin ramai. Upline akan mendapat 'passive' income hanya dengan pendaftaran keahlian baru dan 'sale' yang 'downline' buat. Tetapi tidak di dalam Shaklee. Dalam Shaklee, siapa berusaha dia berjaya. Tempoh tidak menentukan semakin tinggi rank seseorang dan tiada takat tepu dalam Shaklee.

Produk Shaklee disahkan halal oleh America Muslim Society di Amerika, satu badan halal yang mendapat pengiktirafan dari JAKIM. Setiap produk Shaklee mesti melalui kajian dan penapisan yang sangat ketat sebelum dikeluarkan. Shaklee sangat mengambil berat sensitiviti pengguna Islamnya.

Antara lagi 1 sebab yang menjadikan Shaklee MLM patuh syariah adalah keahlian itu sendiri. Hanya perlu membayar RM65 untuk mendaftar, kemudian selamanyalah anda menjadi ahli Shaklee. Dan selamanyalah anda berpeluang menikmati segala diskaun, bonus, insentif dari Shaklee. Tiada syarat pembelian minimum bulanan untuk kekalkan keahlian. Tiada syarat yang menekan ahli untuk membeli tanpa keperluan demi mengekalkan keahlian. Anda beli, anda tak beli, abda jual anda tak jual Shaklee, anda tetap ahli Shaklee seumur hidup. Tidak perlu risau tentang yuran bulanan.

Apa anda dapat dengan RM65?

-keahlian seumur hidup
-peluang dapat bonus
-peluang mengerjakan umrah ditaja sepenuhnya oleh Shaklee
-peluang memiliki kereta sendiri tajaan Shaklee
-peluang melancong ke serata dunia
-starter kit sebagai panduan utnuk anda memulakan bisnes
-bersatu dalam sistem 'mak' 'anak' yang penuh dengan nilai nilai kekeluargaan

Syarat utama..usaha!

Untuk anda yang mahu menjada pendapatan tambahan, membantu ekonomi keluarga, menaiktaraf ekonomi keluarga, melangsaikan hutang, mengisi masa lapang...Shaklee la jawapannya.

Ingin sertai Shaklee bersama saya?

PM saya
Nurul 0187812078
Email nurulhudaariza@gmail.com

Senyum

1 comment:

  1. Salam
    Produk Firmax3 baru bermula d Taiping. Hubungi Pak Mail - 017-4287687 wassaup atau SMS

    ReplyDelete