Monday 10 March 2014

Assalamualaikum

Hari ini saya nak cerita pasal Ostematrix. Sebab...sejak makan Ostematrix ni saya rasa badan sangat selesa. Ingat lagi kali pertama saya nak cuba Ostematrix sebabnya Ostematrix ni termasuk dalam Set Penyusuan Extravaganza. Wow!! Apa lagi, sebab tersangatla eagernya untuk menyusu Nur Fathin Hanani yang baru lahir. Alhamdulillah memang takde masalah dalam penyusuan tapi rasa nak makan sesuatu untuk support badan kita

Bermulanya saya makan ostematrix, saya terperasan sesuatu. Kalau dulu bangun pagi saya mesti sakit tumit dan pergelangan kaki..(dah tua kot,,hehehe) tapi sejak makan Ostematrix saya terperasaan yang sakit tu hilang serta merta. Wah..ini sangat baik, Sangat menyelesakan. Dan sangat perlu untuk dikongsi dengan orang lain

Ye la...teringat pulak pada pesakit yang sangat ramai datang dengan masalah yang lebih kurang sama dengan saya ni. Alangkah baiknya kalau saya boleh promote Shaklee saya ni di tempat kerja dan alangkah baiknya kalau saya boleh suggest Ostematrix untuk mereka.

Apa Ostematrix ni?
Apa bezanya Ostematrix ni dengan yang lain?

Perbezaan Shaklee:
  • Ostematrix adalah supplement yang mengandungi kalsium yang paling seimbang memastikan kadar penyerapannya 99%
  • Formula unik, bukan sahaja mengandungi Kalsium, juga mengandungi Magnesium, Fosforus dan Vitamin D, zinc, kuorum, manganes dan boron
  • Nutrien di atas membantu penyerapan Kalsium di tahap optimum
  • Kajian membuktikan supplement Kalsium akan meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang telah berumur secara berkesan

Kebaikan Ostematrix? Sangatla banyak!!!
Antaranya
  1. kuatkan tulang
  2. perbaiki kekejangan dan kejang-kejang
  3. melegakan stress
  4. perbaiki sakit perut
  5. vitamin D-meningkatkan penyerapan Kalsium
  6. magnesium-bantu sistem saraf, stabilkan denyutan tidak sekata
  7. zinc, boron, manganes, kuprum-halang arthritis, pelihara metabolisme kerangka tulang
dan...banyak lagi la..

Tak rugi...mai cuba Ostematrix. PM saya or hubungi ni 0196354563

JOM SHAKLEE

SENYUM

No comments:

Post a Comment