Saturday 22 March 2014

Dayang Senandung Halus Kulitnya!!!

Assalamualaikum

Kenapa saya berbicara tentang Dayang Senandung? Siapa Dayang Senandung? Pernah tengok cerita zaman PRamlee dulu. Dayang senandung ni hitam pekat kulitnya, tapi sebenarnya dia sangat cantik!! Eh...apa kaitannya dengan saya ni?

Tahu tak bahawasanya Vitamin E Shaklee jugak boleh dibuat masker. Sapu pada malam hari setengah isi kapsulnya dan selebihnya anda makan. Tengok hasilnya nanti. Mesti cun melecun! Apa kaitannya dengan Dayang Senandung? Hehehe...bila pakai masker Vitamin E, warnanya gelap, hampir kehitaman. Tu yang nampak macam Dayang senandung.

VITAMIN E Shaklee

Best ke? Apa khasiatnya? Saya tahu Vitamin E ni untuk kulit. Dan ramai orang juga tau. Hatta untie-unti Cina yang datang ke klinik saya pun selalu minta Vitamin E. Maanyak solilah untie...ini gomen tarak Vitamin E. Itu maanyak mahai!! Orang-orang tua especially Cina sangat suka makan vitamin E. Memang nampak beza tahap kesihatan warga emas bangsa Cina berbanding bangsa Melayu.

Saya pun jadi teringin nak makan Vitamin E ni sebab banyak sangat permintaan dari patients saya. Sebelum tu sara buat research sket..iyerla..taknak makan membuta, melulu je. Senang esok-esok nak promote kat orang. Saya kan Shaklee Independant Distributor...:) yang suka tersenyum.

Antara khasiat Vitamin E ni:


  1. Melindungi jantung-pengambilan harian 800IU Vitamin E untuk jantung yang sihat; melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; meningkatkan kolesterol HDL (kolesterol baik); mengurangkan tekanan darah; menghalang platelet melekat ke dinding arteri; menghalang anemia hemolitik, sakit jantung dan lain-lain
  2. Mempertingkatkan kemampuan reproduktif-pengambilan 600IU-800IU oleh kaum lelaki mampu meningkatkan kiraan sperma
  3. Anti-penuaan-ini yang ramai suka sangat dengan Vitamin E kerana ia mampu mengurangkan kedut, garis halus, parut, jerawat dan bintik penuaan. Ia juga mampu memulihkan tekstur kulit
  4. Kelestarian tenaga
  5. Memperbaiki arthritis
  6. Menghalang keguguran
  7. Memperbaik parut
Banyak lagi kebaikan Vitamin E yang tak larat saya nak tulis disini. eh..taip. Maafkan saya. Hehehe...dan saya sendiri pun mulalh mengamalkan Vitamin E baru tak sampai sebulan..

Wah.......!!!! Amazing!!

  • Rambut saya yang selama ni terlalu teruk dengan masalah keguguran makin kurang gugur. Takle bersepah lantai dengan rambut saya aje
  • Muka saya makin bersih, clear, parut jerawat lama pun dah hampir hilang
  • Memang rasa semakin bertenaga
Baru setengah bulan....tunggu dan saya akan kingsikan lagi seribu satu kesan baik Vitamin E pada diri saya

Anda ingin cuba? Jom! Anda yang dapat manfaatnya. Diri anda, kulit anda, kesihatan anda

PM saya 
SID anda
0196354563

FB: Nurul Huda Ariza

JOM SHAKLEE

Senyum

No comments:

Post a Comment