Thursday 27 March 2014

Shaklee untuk kulit cantik

Assalamualaikum

Saya yakin semua orang inginkan kulit yang cantik, putih, licin, tiada jerawat. Hatta orang yang dah sedia cantik kulitnya pun sibuk mencuba itu ini untuk mencantikkan kulit. Itu lumrah kita manusia, sukakan kecantikan, suka tengok perkara yang cantik, dan suka dipandang cantik. Apalagi dipuji, kembang hidung.

Dalam kita mencari solusi untuk kecantikan wajah, ada kalanya kita menjadi terlalu ghairah untuk mencuba pelbagai produk. Kadang-kadang sampai mengenepikan soal keselamatan produk, soal halal haram produk tersebut bagi orang Islam. Tengok saja iklan itu, order, cuba. Tengok iklan ini, order.

Berapa banyak produk kecantikan diluar sana yang mengandungi hydoquinon di dalamnya? Racun yang sangat berbahaya untuk kita dan berapa ramai dari kita yang menggunakannya? Ramai..terlalu ramai sebab kita ditipu dan disogok oleh pelbagai iklan yang sangat menarik perhatian kita. Akibatnya, kita sendiri yang menanggungnya.

Tahukah anda? Kecantikan sebenarnya bermula dari dalam diri anda? Tubuh yang sihat menghasilkan diri yang lebih sihat. Kehidupan harian kita menyebabkan kita terdedah kepada pelbagai bahan berbahaya dan menyebabkan toksin dalam badan bertambah. Toksin berlebihan dalam badan menjadi punca kepada pelbagai masalah. Antaranya masalah kulit. Pengambilan makanan yang tidak seimbang menyebabkan kita kekurangan sesetengah vitamin yang perlu untuk kesihatan kulit seperti Vitamin C, Vitamin E dan kolagen itu sendiri.

Dengan Shaklee, kita merawat kulit dari dalam. Kita memberi keseimbangan kepada kesihatan kulit. Kita membekalkan vitamin mengikut keperluan kulit. Shaklee sangat diyakini kerana sudah berpuluh tahun bertapak dinegara kita, sudah beribu pelanggan mengamalkannya dan berjaya dan yang pastinya halal dan selamat.

Jadi, inilah masanya! Jika tidak sekarang..bila lagi? Kulit anda memerlukan 'makanannya', 'zat'nya yang cukup untuk kekal sihat, muda, cerah dan berseri. Pemakanan supplement untuk kulit yang berterusan pasti memberikan kebaikan yang bisa membuatkan anda tersenyum dikemudian hari. InsyaAllah.

Percayalah..kerana suatu masa dulu saya pun merasa sangsi sehinggalah saya sendir mencubanya.

Set Kesihatan dan Kecantikan Kulit Shaklee memang best!!!

Jom Sihat dan Cantik dengan Shaklee!!

PM saya Shaklee Independant Distributor anda kawasan Seri Manjung, Lumut, Sitiawan dan Seluruh Malaysia.

FB:Nurul Huda Ariza
Hp:0196354563

Senyum

No comments:

Post a Comment