Friday 21 March 2014

Geram aku si VIVIX!

Assalamualaikum

Sejak mula ambil Shaklee sebagai supplement dulu, saya betul-betul teringin nak makan VIVIX. Ye la...bukak blog ni...VIVIX...blog tu VIVIX...testimonialnya pulak...pergh!!! Ayu Raudhah pun ambik VIVIX tau!!

Dah maju sikit dalam Shaklee, saya masih berkira-kira. Betulke nak ambil VIVIX ni? Ye ke bagus? Sangat bagus ke? Betul ke 'anti-aging'? Haish...masih berdolak-dalik walhal hati sangat kepingin dan rasa yakin.

Sampai satu hari saya sembang dengan Ummi. Rupanya Ummi ada sorang regular customer, pengguna tegar VIVIX. 2 bulan sekali mesti dapatkan VIVIX. Dan yang paling best sekali, customer tu bekerja sebagai pak guard. Wow! Ni memang hebat ni. Pak guard pun sanggup berhabis utntuk VIVIX. (Macam berhabisla sebab terasa harga VIVIX mcm agak mahal masa tu)

Argh!! Tak kira...saya pun beli 2 botol VIVIX sekali. Satu untuk saya dan suami...satu untuk mak...dan..

Fuh!!! Patutla ramai pengguna tegar VIVIX. Apa yang saya, suami dan mak rasa setelah makan VIVIX?

-kelesuan hilang! Mak yang selalu keletihan (maklumla faktor usia jugak) tapi nampak seri wajah makin naik dan makin bertenaga. Kalau dulu nak naik tangga rumah saya pun bercintaaa...sekarang takde hal!)

-naik seri wajah...iyer..saya tengok mak saya makin berseri wajahnya..mak selalu komplen pasal jeragatnya dan sekarang jeragat di muka mak makin kurang...seronok mak..:)

-hilang merekah dikaki..saya dah lama cari macam2 ubat, minyak, losyen untuk tapak kaki saya yang suka merekah ni...tak sangka!! Lepas ambil VIVIX, makin menghilang rekah dikaki saya

Alhamdulillah...saya masih menunggu apa lagi VIVIX dapat lakukan...dengan izin Allah pastinya. Itu kami baru makan sorang setengah botol....Alhamdulillah...

Kalau nak banding kesan kebaikan yang VIVIX beri, apala sangat nak banding dengan harganya...saya rasa semua orang patut cuba VIVIX Shaklee ni. Diyakini selamat, halal dan InsyaAllah berkesan.

Nak cuba VIVIX?
Hubungi saya, SID anda
0196354563
Fb:Nurul Huda Ariza

Saya sedia membantu

Senyum

No comments:

Post a Comment