Friday 21 March 2014

The youngest SID?!!!

Assalamualaikum

Ini Nur Fathin Hanani saya. Sekarang Fathin dah 8 bulan. Rasa baru je ibu bersalinkan Fathin Ramadhan yang lepas..dah nak tiba dah Ramadhan tahun ni.

Ramai orang panggil Fathin 'Si Penyenyum'. Sebab dia suka senyum bila tengok orang...walaupun tengah meneran berak. Hehehe. Kot mana pun dia cuba gak senyum kalau ada orang senyum kat dia.

Bila difikirkan balik..kenapa ye? Ye la...anak-anak saya sebelum ni ketat mulut sikit. Susah sangat nak senyum dengan orang. Apa lagi nak bercakap dengan orang yang baru jumpa. Tapi si Fathin ni...murahnya senyuman..manisnya senyuman..:)

Mungkin...mungkin kesan ibu yang sangat suka senyum masa mengandungkan Fathin. Kerja di klinik begitulah. Kita suka, kita benci, kita nak marah pun..kita tetap kene senyum. Ibu suka sangat senyum..ibu suka sangat layan kerenah pesakit terutama makcik2 dan pakcik2...orang2 tua. Dan ramai pesakit mintak nak jumpa saya balik next lawatan sebab sukakan saya. (Ups..unsur riak disitu..hhu)

Yela..mungkin.

Fathin Hanani sejak dalam perut ibu dah kenal Shaklee. Dok 'baca' sama2 ibu pasal Shaklee, dalam pantang 'makan' Shaklee sama2 ibu. Dan sekarang...berniaga Shaklee dengan ibu. Bukan itu aje..masa mengandungkan Fathin ni macam2 bisnes kecil2an yang ibu buat. Tetiba datang mood nak berniaga. Mungkinkah Fathin akan jadi bussinesswomen yang berjaya suatu hari nanti? Bisneswomen dengan alHafizah (itu wajib!). InsyaAllah.

Suatu hari, tunggula saat itu. Mana tau Nur Fathin Hanani di Master Celebration...The Youngest SID in the world!!! Untuk sambung legasi ibu, untuk sambung perjuangan ibu menjana pendapatan untuk dikongsi bersama ummah. Untuk membantu setiap perkara yang membantu meningkatkan syiar Islam. InsyaAllah

Nur Fathin Hanani Al Hafizah binti Shahrul Amin
The Youngest Shaklee Indipendant Distributor

Amin

Love

Senyum

No comments:

Post a Comment