Tuesday 29 April 2014

Masam citrus bikin kulit cantik

Assalamualaikum

Sharing is Caring

So harini saya nak bercerita tentang Sustained Release Vitamin C 500mg Shaklee. Saya dah amalkan Vitamin C ni sejak 5 bulan yang lalu. Setiap hari tanpa missed.

Kenapa 'sustained release'?
Ia bermaksud pelepasan secara perlahan Vitamin C (khasiatnya) ke dalam tubuh dan ini memastikan ia mampu kekal dalam darah selama 24 jam, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas

Apekah?

Yang saya tau, sejak saya makan Vitamin C ni, terasa kulit saya makin lembap, lebih cerah dan bintik-bintik hitam (pigmentasi) pada muka saya pun hampir tiada.

Bukan itu saja, terasa badan jugak makin segar, mudah untuk lelapkan mata diwaktu malam.

Dalam SHAKLEE, Vitamin C di combine dengan vitamin-vitamin lain untuk memberikan kesan yang lebih baik pada tubuh:

SET KESIHATAN OPTIMUM
1)VITALEA
2)VITAMIN B COM
3)VITAMIN C

SET KULIT CANTIK (A)
1)VITAMIN C
2)VITAMIN E

SET KULIT CANTIK (B)
1)VITAMIN C
2)ESP

SET PENYUSUAN OPTIMUM
1)VITALEA
2)VITAMIN B COM
3)VITAMIN C
4)ALFALFA
5)OSTEMATRIK
6)ESP

SET BERPANTANG
1)VITALEA
2)VITAMIN B COM
3)VITAMIN C
4)ZINK
5)ESP
6)OSTEMATRIK

SET JERAWAT
1)VITAMIN C
2)ALFALFA
3)VITAMIN B COM

Wah!! Banyak khasiat Vitamin C. Keperluan untuk seluruh tubuh. Kajian juga menunjukkan dengan pengambilan Vitamin C ketika demam, batuk dan selsema akan mengurangkan tempoh penyakit, kata lainnya, cepat menyembuhkan URTI.

Anda patut cuba. Memang best Vitamin C Shaklee ni. Saya taula sebab saya dah cuba. Anda tentu mahukan kulit yang cantik, putih, berseri, tubuh yang sihat, bebas kolesterol, Vitamin C la jawapannya.

BERMINAT?

PM SAYA SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR ANDA

Hp:0196354563 / 0187812078

Harga sebotol - RM92.50 (180biji)
Sebotol tahan untuk 6 bulan
Pengambilan - 1 biji sehari

Berbaloikan?!

Jom dapatkan sekarang.

Senyum

No comments:

Post a Comment