Wednesday 30 April 2014

Tonik Ajaib

Assalamualaikum

Saya nk kongsi pasal tonik ajaib ni. Dikata ajaib kenapa? Sebab sangat best setelah mencubanya. Tanyalah pada sesiapa saja yang dah cuba tonik ajaib ni,pasti terus-terusan mahukannya.

Apa kandungan tonik ajaib ni?

Dalamnya ada ekstrak beberapa jenis anggur dan beri. So, rasanya manis anggur dan sedikit kelat bila diminum. Banyak khasiat tonik ajaib ni. Banyak khasiat.

Apa yang saya rasa setelah cuba?

-makin cergas
-makin aktif
-makin cerah kulit
-makin berseri
-makin bertenaga
-makin gembira

Sebab itu saya promote pada anda.

Berapa harga sebotol?
Hanya RM475 dan ianya tahan 2 bulan.
Hanya 1 sudu kecil sehari sudah cukup memberikan anda kesegaran sepanjang hari.

Mahal?

Ini bukan air paip yang ditaruk dalam botol, bukan barang cheap sale. VIVIX dibuat dari bahan2 terbaik, untuk menghasilkan kesan terbaik. Tidak semahal harga sihat tubuh badan kita kan. Pada saya tak mahal. Jika anda sanggup berabih untuk gajet2 dan perhiasan diri, kenapa tidak untuk kesihatan?

Anda rasa, anda pasti gumbira. Anda pasti setia dengan VIVIX.

Place your order now.
PM saya di FB Nurul Huda Ariza

Or HP 0187812078

Or email nurulhudaariza@gmail.com

Pembayaran boleh dibuat thru Maybank/Bank Islam/BSN

Jom Shaklee.

Senyum

No comments:

Post a Comment