Monday 25 August 2014

Phytocol ST:Kawal kolesterol anda

Assalamualaikum

Saya seorang doktor. Bekerja di klinik pesakit luar. Rata-rata pesakit saya terdiri daripada mereka yang mengidap penyakit kencing manis, darah tinggi, dan tinggi kolesterol.

Pengalaman di klinik banyak membuka mata saya. Contohnya dalam pengawalan tahap kolesterol dalam darah, ramai juga pesakit yang kurang berjaya melakukannya. Antara faktor utama ialah kurangnya ilmu pengetahuan.

Dalam badan kita ada 2 jenis kolesterol utama. Bahasa biasanya kita panggil 'kolesterol baik' HDL dan 'kolesterol jahat' LDL. Pada peringkat awal meningkatnya aras kolesterol dalam darah bagi pesakit yang tiada risiko penyakit lain, doktor akan menyarankan 'lifestyle modification'.

Lifestyle modification termasuk pengawalan pemakanan, senaman yang berterusan dan berhenti merokok dan amalan-amalan lain yang tidak sihat seperti minum arak dan sebagainya.

Selepas percubaan itu tidak percaya, pesakit akan kami mulakan dengan ubat untuk mengurangkan kolesterol dalam darah. Rata-rata pesakit biasanya masih berat untuk mula mengambil ubat.

Terbaru, NIH menyarankan suplemen dalam membantu mengurangkan dan mengawal kandungan kolesterol dalam darah. Dan berita baik untuk anda!!!

Shaklee menghasilkan PHYTOCOL ST!! Suplemen terbaik untuk mengawal aras kolesterol dalam darah. InsyaAllah berkesan.

Kalaulah saya boleh sarankan kepada pesakit-pesakit saya..kan lebih baik..

Anda mahu PHYTOCOL ST?

PM saya
Nurul 0187812078
Fb : Nurul Huda Ariza
Email : nurulhudaariza@gmail.com

Senyum

No comments:

Post a Comment