Monday 18 August 2014

Wah!! Dapat bonus dari Shaklee!!

Assalamualaikum

Sharing sikit cerita bonus Shaklee ni. Terus terang saya kata, masa memula saya daftar Shaklee, takde saya kisah pun pasal bonus. Yang saya tau saya nak dapat harga ahli sebab saya yakin saya akan terus-terusan ambil Shaklee secara istiqomah sebab saya dah rasa kesan baik Shaklee pada badan saya.

Jadi, mana la nak tau rupanya Shaklee ada bagi bonus. Memang perlu cukup point baru layak dapat bonus. Belian saya bulan pertama rupanya dah melayakkan saya untuk dapat bonus. Asalnya saya tak tau menahu pun. Tapi bila tengok dalam FB semua orang sibuk cakap pasal bonus Shaklee, saya pun tergediks jugakla. Mana tau ada. Saya pun bukakla shaklee2u. Wah!! Hahaha...saya dapat bonus! Teruja wei! Walaupun hanya RM29 (bonus pertama saya) tapi siapa nak bagi kan. Tambah pulak memang tak disangka-sangka.

Itu baru beli untuk diri sendiri. Rasa berbaloinya saya makan Shaklee ni. Dan rasa sangat berbaloinya untuk setia dengan Shaklee. Mana taknya. Badan sihat, bonus pun Shaklee bagi setiap bulan. Alhamdulillah.

Bermula bonus kali pertama saya cari gali lagi sistem Shaklee (yang awalnya saya kaji konsep MLM yang Shaklee apply memang patuh syariah). Saya sangat suka! Dalam Shaklee, siapa kerja kuat, dia dapat hasil lebih. No such thing bila semakin tinggi rank, semakin lepak kita. No..no...kene berusaha. Adilkan..

Bonus Shaklee jadi motivasi saya untuk lebih gigih. Sebab setiap bulan dapat extra money yang saya boleh guna untuk macam-macam. Bagi extra kat mak bapak, belanja keluarga makan, bawak bercuti dalam Malaysia (InsyaAllah akan keluar negara) dan paling best dapat sedeqah kat orang yang memerlukan. Alhamdulillah. Tapi sebelum tu, bayar zakat dulu ye. Baguskan?

Dalam bisnes Shaklee Malaysia ni, hal kerohanian sangat ditekankan. Keberkatan dalam berbisnes pun penting. Jadi antara perkara penting yang selalu ditekankan upline-upline kami ialah Zakat. Alhamdulillah.

Bestkan Shaklee.

Anda jom la join saya. Bukan sahaja sihat tubuh badan, boleh jana pendapatan dan semakin dekat dengan Allah, InsyaAllah

Hubungi saya ye..

Nurul 0187812078
Fb Nurul Huda Ariza
Email nurulhudaariza@gmail.com

PROJEK JUTAWAN
KayaHartaKayaIman

No comments:

Post a Comment