Sunday 10 August 2014

Testimonial GLA-Hebat!

Assalamualaikum

Sempena promo GLA ni, saya pun terpanggil nak membaca lebih tentang GLA. Memang saya dah tahu kebaikan-kebaikan GLA dan fungsi-fungsinya malah saya sangat yakin dengan semua produk keluaran Shaklee.

Wow! Hebat betul testimonial Shaklee ni. Semuanya dari pelanggan-pelanggan Shaklee yang dah jatuh cinta dengan Shaklee

Testimonial 1
GLA jadi ikhtiar pelanggan yang ada masalah cyst dalam rahim ni. Bila ada masalah cyst, agak sukar untuk mengandung. Alhamdulillah selepas konsisten makan GLA, cyst jadi megecut dan akhirnya pelanggan ini mengandung. Suke!

Testimonial 2
Semua orang tahu GLA terkandung dalam EPO. Ramai makcik-makcik jadikan GLA sebagai ikhtiar untuk atasi simptom-simptom premenopause dan menopause. Rasa mudah panas (hot flush), sensitif. Alhamdulillah, berkesan membantu mengurangkan simptom-simptom ini

Testimonial 3
Pelanggan ini menghadapi masalah kitaran haid yang tak teratur. Dah berkahwin beberapa tahun masih belum dikurniakan zuriat. Susahnya untuk merancang untuk mengandung jika kitaran haid tak teratur. Bila mencuba GLA dan ambil GLA secara konsisten, Alhamdulillah, kitaran haid dah teratur, mudah untuk mengira waktu subur. Semoga mudah pula mengandung selepas ni, InsyaAllah.

Banyak lagi testimonial hebat GLA ni. Walaupun pelanggan-pelanggan biasanya mengambil GLA kerana masalah wanita tapi anda juga dapat manfaat lain.

GLA juga membantu mengurangkan paras kolesterol (Omega 6), selain dari mengawal simptom premenses seperti bengkak dan sakit buah dada dan tekanan berlebihan.

Alhamdulillah. Banyak ikhtiar kita untuk tubuh yang lebih sihat.

Jika anda berminat untuk GLA, sila PM saya

Facebook : Nurul Huda Ariza
Whatsapp : 0187812078
Blog : www.akudoktormuslim.blogspot.com

No comments:

Post a Comment