Tuesday 26 August 2014

Suami Hebat, Lestarikan Cinta : Shaklee untuk lelaki gagah!

Assalamualaikum

Sekarang ni banyak sangat kita dengar produk-produk di pasaran 'gelap' untuk seks. Untuk tahan lama la...untuk kuatla..untuk macam-macamla. (Maafla..bukan nak cakap lucah). Dan rata-rata orang kita ni dah tak kisah kesan sampingan yang sangat bahaya janji 'syok'.

Diklinik juga, tak kurang ramainya suami-suami yang datang mengadu masalah sakit tuan. Demi pesakit, saya perlu rawat mereka. Macam mana mereka tak malu untuk berjumpa dan bercerita tentang masalah mereka, sedaya upaya kita cuba membantu mereka.

Kita biasa dengar, tongkat ali. Sangat sinonim dengan kekuatan batin. Ya, betul tongkat ali terbukti meningkatkan tenaga dalaman, cumanya ramai syarikatssyarikat haram diluar sana ambil kesempatan dengan nama tongkat ali ni.

Sebagai pengamal Shaklee, saya suka nak kongsi 2 vitamin untuk lelaki yang saya panggil 'Tongkat Ali Moden' ni. Bila saya kaji dan kaji, baca dan baca....wah!!! Bagusnya Shaklee, menghasilkan suplemen yang dapat membantu masalah sakit tuan dan dah tentunya ianya selamat dan halal.

Haa...cik abang cik abang diluar sana...meh baca sini sket. Daripada beli produk yang bahaya, tak halal, tiada pengesahan KKM, lebih baik anda beralih pada Vitamin Cinta yang 2 ini.

1)Vitamin E
2)Zinc Complex

VITAMIN E COMPLEX
Untuk keperluan Vitamin E seharian, kita perlu mengambil 1kg biji gandum, 500ml minyak bunga matahari, 8kg bayam dan 500gm badam. Mampuke? Hohoho...pelawokla kata orang Kelantan..hehhehe..Jadi, Shaklee sediakan kapsul Vitamin E terlengkap dan terbaik dipasaran.

Apa baiknya Vitamin E ni untuk orang lelaki?

-Menurut kajian, Vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Vitamin E meningkatkan kiraan sperma kaum lelaki.

-Vitamin E juga meningkatkan kelestarian tenaga seksual

-Formulasi Vitamin E Complex Shaklee bersama Selenium meningkatkan kualiti air mani dan mempunyai kesan kepada pergerakan sperma. Laju la berenang spermanya. Idakle ke laut...

Cadangan pengambilan:

Untuk pemuliharaan kesihatan : 1 kapsul sehari

Untuk anti-aging dan sistem reproduktif : 2 kali sehari, 1 kapsul setiap kali

ZINC COMPLEX
Kenapa Zinc penting untuk bapak bapak sekalian?  Tahukah anda kandungan Zinc dalam prostat lelaki adalah 10kali ganda dari organ lain? Kajian menunjukkan pengambilan harian Zinc mengurangkan bengkak prostat sebanyak 70%. Wow!! Saya patut cadangkan pada pesakit-pesakit BPH (Benign Prostate Hyperthrophy) saya. Kesian kerar sangat buang air kecil akibat prostat yang membengkak dan menekan saluran kencing.

Zinc juga memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki. Kekurangan Zinc yang serius akan mengakibatkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat, impoten, testes yang kecil, kiraan sperma yang rendah, penuaan pramatang dan gugur rambut. Haish..orang lelaki tentu takmau semua ini terjadikan. Tak hebatla...Nauzubillah..

Pengambilan Zinc secukupnya membantu meningkatkan pengiraan sperma, memperbaiki kemampuan seksual lelaki.

Cadangan pengambilan :

Untuk pemeliharaan kesihatan dan waktu tumbesaran : 2 kali 1 tablet sehari

Untuk meningkatkan fungsi seksual, lawan kanser dan tingkatkan sistem imun : 2 biji, 2 kali sehari

Kan saya dah kata! 'Tongkat Ali Moden' kan?Kan? Subhanallah, hebatnya anugerah kesihatan yang Allah beri. Segenap ruang dipermudahkan untuk memperbaiki tahap kesihatan. Jadi kenapa nak ambil yang merbahaya dan tidak halal. Shaklee kan ada. Halal, berkesan dan selamat.

Kita panggil ini ikhtiar. Apalagi ikhtiar untuk keperluan asas kita sebagai manusia. Fungsi reproduktif.

InsyaAllah. InsyaAllah

Cepat, jangan biarkan diri anda dilitupi belenggu, susah hati. Berikhtiarlah dengan Vitamin Cinta Shaklee ni. Terbaik!!

PM saya
Nurul 0187812078
FB : Nurul Huda Ariza
Email : nurulhudaariza@gmail.com

Senyum

No comments:

Post a Comment