Sunday 10 August 2014

Saya, Shaklee dan Raya

Bila tiba hari raya, semua insan bergembira...lalalala...tak kira tua, muda, miskin, kaya..

Antara kegembiraan saya, saya boleh menyusun balik jadual biasa pengambilan vitamin Shaklee saya. Dan saya boleh makan Lecithin dan Omega untuk pastikan lemak-lemak berlebihan dapat disingkirkan segera. Almaklum...puasa wei..semua juadah mesti nak rasa. Tapi kesihatan mesti jaga juga.

Lepas sarapan pagi, sebelum solat hari raya, saya ambil:

Vitalea
Vitamin C
Vitamin B Complex

Vitamin 3 serangkai kesayangan saya, yang saya tak pernah tinggal walau ke mana saya pergi pun.

Minum pagi, dalam pukul 10...saya akan ambil:

ESP 1 sudu+Mealshakes 1 sudu+Kolagen
Alfalfa 5 tablet

Tengahari selepas makan saya akan ambil Lecithin 3 kapsul..(tersingkir lemak-lemak)

Minum petang saya minum ESP 2 sudu dengan Alfalfa 5 tablet

Selepas makan malam Omega Guard 3 biji dan VIVIX 1 sudu kecik

Sebelum tidur saya ambil Ostematrix dan Vitamin E

Wah!!! Padatnya jadual pengambilan vitamin saya. Best! Saya sangat suka! Asalkan badan saya sentiasa sihat dan bertenaga, kulit pulak halus mulus. Sangat berbaloi!!

Raya....sempat ke? Mestila sempat...bawak je dalam bekas ubat kecik-kecik tu.

Paling best bila ramai orang menegur, kulit cantik, anak 3 pun selim melim lagi...hehehehe...kembang hidung tau...abang pun sengih je...

Siap sempat promo Shaklee lagi. Ada yang berminat. Nasib baik ada bawak stock balik kampung..

Pendek kata, Shaklee memang best. Anda pun patut cuba.

Untuk pertanyaan lanjut, jom kita sembang-sembang..hubungi saya.

Nurul 0187812078
Fb Nurul Huda Ariza

Shaklee Independant Distributor anda

No comments:

Post a Comment