Wednesday 13 August 2014

Vitamin Shaklee pertama saya..terus jatuh cinta!

Mengimbau kali pertama saya kenal Shaklee dulu bila tengok banyaknya iklan Shaklee dari Kak Marieah. Kebetulan pulak tengah berpantang. Serik makan produk-produk herba yang 'panas', baby dan saya pasti cirit.

Sebagai permulaan, saya mahu mencuba Shaklee tapi risau jugak samada saya sesuai dengan Shaklee atau tidak. Kata Kak Marieah, cuba 3 vitamin ni dulu.

Vitalea
Vitamin C SR
Vitamin B Complex

Hati sangat teruja. Yelah....seumur hidup tak pernah makan suplemen-suplemen ni. Excitednya rasa. Harap sangat berkesan untuk saya. Bila sampai pada saya vitamin 3 serangkai (sekarang dah jadi best friend saya), wow!! Colorful!

Vitalea warna hijau
Vitamin C SR warna putih
Vitamin B Complex warna kuning

Nampak macam besar Vitalea dan Vitamin C SR tu. Tapi senang aje menelannya sebab permukaannya yang licin. Vitamin C SR pulak saya lebih suka hisap sampai kecik sebab rasanya yang masam. Lepas 2 ke 3 hari lelangit saya mula sakit sebab menipis dok hisap vitamin C tu. Hehehe...macam kita makan asam masin. Sudahnya suami saya kata, telan aje la dengan air. Hehe..Vitamin B complex comel ajer, lagi mudah nak telan.

Begitulah bermulanya cinta saya dengan Shaklee. 3 serangkai yang saya tak pernah lupa walau ke mana sahaja saya pergi.

Badan saya semakin segar, susah nak jatuh sakit..semuanya ikhtiar dengan Shaklee dan dah tentu dengan izi Allah..

Vitamin 3 serangkai ini sangat bagus sebagai permulaan...sangat berkesan, sangat menyihatkan badan.

Anda juga perlu cuba Shaklee...dah cuba baru tau bestnya Shaklee ni....

Hubungi saya wakil Shaklee anda

HP 0187812078
FB Nurul Huda Ariza
Email nurulhudaariza@gmail.com

Senyum

No comments:

Post a Comment