Wednesday 13 August 2014

Cinch Shake untuk abang sayang..:)

Assalamualaikum

Sejak saya makan Shaklee beberapa bulan yang lalu, sesekali saya suapkan jugak vitamin Shaklee ke mulut suami. Nak harap dia nak amik sendiri tidakla. Saya rasa, bukan sebab tak mahu makan, dia rasa sayang nak habiskan vitamin hasil titik peluh isteri dia berniaga ni, biarlah isteri sorang je perhabiskan. Auw!! Touching gitew!! Hehehe..

Saya pulak, memang nak Abang makan suplemen macam saya. At least konsisten dengan 1 pun jadilah (sekarang dah lebih satu..heheh). Di tempat kerja Abang, berat badan ideal amat dititikberatkan. So, rajin jugak Abang menimbang, nak make sure berat badannya ideal.

Dah kahwin 7 tahun, anak 3, senang hati tempat kerja pun dekat, nak tak nak 'membesar' jugakle sikit cik abang saya ni. Tak pun, dulu maybe ada spare tyre basikal, sekarang mungkin keretala. Lori tak kot..hehehe...so, abang kata, dia nak diet sikit. Masih berkira-kira, apa nak bagi abang makan..saya story pasal Cinch Shake..

Shake yang kaya protein untuk bina otot
Shake dengan 3 perisa:

Vanilla
Chocolate
Cafe Late

Shake yang mengenyangkan, sebagai ganti sarapan bagi yang berdiet

Cinch Shake termasuk dalam Slimming Programme Shaklee. Ataupun Inch Loss Program.

Diet yang baik adalah diet yang membakar dan menyingkir lemak berlebihan tapi mengekalkan malah membina otot...disinilah pentingnya Cinch Shake!!

Kebetulan waktu tu saya perlu beberapa uv nak cukupkan point, abang kata, orderlah Cinch Coklat untuk abang.

Maka bermula story abang dan Cinch Shake. Setiap pagi sebelum keluar bekerja, saya akan bancuhkan 2 scoop Cinch untuk abang dalam Shaker Shaklee kegemaran kami. Dah sejak berapa lama (sejak amal Cinch), cik abang dah tak risaukan sarapan...kekadang makan tengah hari pun abang tak ambil...kenyang katanya.

Abang kata, bagus betul Cinch ni. Saya pulak, yelah...spare tyre dah menyusut...tak boleh wat spare tyre dah...hehehe...abang pun nampak makin cergas...kalau dulu mungkin terlebih berat sikit, abang dok mengadu sakit lutut dan pergelangan kaki, sekarang tidak lagi!!

Yes!! Saya suka!! Shaklee memang banyak membantu kami sekeluarga dengan izin Allah.

Cinch Shake ada 3 perisa..pilih ikut kegemaran anda....semua pun sedap...

Anda mahu cuba?
PM saya ye..wakil Shaklee anda

Hp : 0187812078
Fb : Nurul Huda Ariza
Email : nurulhudaariza@gmail.com

Senyum

No comments:

Post a Comment