Wednesday 25 June 2014

Bagus bangat Vitamin B-Complex ni!

Saya seorang doktor. Di klinik pesakit luar, saya selalu didatangi oleh pesakit-pesakit warga emas yang selalu mengadu kurang selera makan, rasa letih dan lesu. Kebiasaannya saya akan berikan mereka suntikan Vitamin Bco.

Rata-rata pesakit saya suka dengan suntikan Vitamin Bco. Rasa segar badan, selera makan pun bertambah baik. Dan selalunya mereka akan kelihatan lebih gembira dari yang sebelumnya.

Itu jela yang saya tahu tentang khasiat Vitamin B complex ni. Alhamdulillah, sejak bersama Shaklee dan amalkan Vit B Complex ni dalam SET MENYUSU SHAKLEE saya, subhanallah, banyak rupanya manfaat Vit B Complex ni.

-Vitamin Bco membantu penghadaman, menukar lemak, karbohidrat dan protein kepada tenaga, mengurangkan masalah keletihan dan kelesuan

-Vitamin Bco memastikan kesihatan fungsi saraf, meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia

-Vitamin Bco menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal untuk baby dan kanak-kanak, membantu membina DNA dan mengurangkan risiko kcacatan otak atau tulang belakang

-Vitamin Bco membaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut gugur, beruban dan mengekalkan kesihatan rambut

-Vitamin Bco mengurangkan masalah letih mata, mencegah katarak, meningkatkan kualiti penglihatan, memperkasakan memori dan daya fokus

-Vitamin Bco membantu pembentukan darah merah yanhg sihat dan antibodi, merawat atau mencegah anemia, sakit kepala, pening, lemah semangat, migrain, mabuk laut atau darat

-Vitamin Bco juga membantu meredakan senggugut, meredakan keresahan dan kerisauan

-Vitamin Bco mencegah kerekahan mulut, mencegah jangkitan lidah dan nafas berbau

-Vitamin Bco juga ada fungsi detoks

Subhanallah!! Hanya dalam satu Vitamin dengan pelbagai manfaat.

Kalau anda berminat, PM saya

Nurul 0187812078
Fb : Nurul Huda Ariza

Shaklee Independant Distributor

Senyum

No comments:

Post a Comment