Wednesday 25 June 2014

Kolagen Shaklee best!

Semua orang nakkan kulit yang cantik. Yang muda, yang mak-mak, yang nenek-nenek. Saya pun macam tu. Teringin sangat nak kulit cantik. Dari dulu kalau tengok iklan kolagen mesti hati menggedik rasa nak cuba. Tapi, selalu rasa was-was, rasa mahal, macam-macam rasa la.
Sekarang, sejak bersama SHAKLEE, saya dah jumpa kolagen yang saya impikan. Sebab kolagen Shaklee pure kolagen, halal, mudah nak makan. Dan dosenya pulak adjustable. Lagi teruja bila tengok kawan ahli Shaklee jugak istiqomah makan kolagen Shaklee 2 kali seminggu sahaja tapi wow!! Makin cantik kulitnya!
Apa ramuan SHAKLEE COLLAGEN POWDER ni?
Mengandungi kolagen RSS (Sisik Ikan Merah), sejenis kolagen tulin dan bermutu tinggi dan sangat mudah diserap
Juga mengandungi 7 ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia Japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus acidophillus, Vitamin C dan Vitamin B
Sejak saya makan kolagen, saya rasa kulit saya makin moist. Dan lebih cerah. Yang paling penting perubahan ini memang cik abang pun tegur. Suka saya. Rambut saya pun dah kurang gugur macam dulu.
Saya suka sangat kalau semua orang dapat amalkan kolagen ni. Memang best!
Jika anda berminat dan ingin tahu lebih lanjut, hubungi saya ye
Nurul 0187812078
Facebook Nurul Huda Ariza
Shaklee Independant Distributor
Senyum

*SILA KLIK LINK DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN. MUDAH AJE!

No comments:

Post a Comment