Sunday 1 June 2014

Something sweet....for me at least

Assalamualaikum

Bila diminta menceritakan sesuatu yang 'sweet', saya teringat peristiwa 2 tahun lepas.

Harijadi saya yang ke tuuut...hehehe..Malam harijadi, en suami buat dek je. Takde wish, takde pape special la. So, saya pun tidakla meletakkan harapan yang tinggi. Dia lupa dan memang dia takde apa-apa la untuk saya. Pasrah...tak berapa redha. Hahaha..

Pagi-pagi gi kerja macam biasa. Sepanjang 8-5 pun takde apa2. Adalah wish dari kawan-kawan. Malas dah nak harap En Hubby ingat ni. Pujuk hati..ala...birthday je. Konon..

Sampai rumah, masuk je rumah...mak ai!! Belon!! Banyaknya!! Atas meja dah siap kek and macaroni goreng. Mak pun ada kat rumah...mak cakap, Amin cuti separuh hari nak siapkan semua ni. Huhuhu...I was so touched...

Saya pun naik atas, terus peluk dia. Rupanya ada surprise yang lain. Samsung tab 7.1!! Yang dah lama saya teringin. Ok...saya menangis. En Hubby pun menangis, bergenang air mata je la..:)

Sweet tak? Hehehe...Suami saya sangat berkira bab nak ambil cuti sebab cuti tahunan tak banyak. Ye la...swasta. Tapi dia sanggup kali ni. Dan buat macam2 lagi. Pertama kali dalam hidup dapat surprise macam ni.

Terharu...

Terima kasih abang.

I love you

Semoga cinta kita berkekalan dunia akhirat

No comments:

Post a Comment