Thursday 19 June 2014

Breasfeeding Peer Counselor Course

Assalamualaikum wbr

Teringat pula saya pada kursus yang saya hadiri beberapa bulan lepas. Masa tu Nur Fathin Hanani belum sampai 3 bulan lagi. Dengan semangat yang tinggi nak menyusukan Fathin sehingga 2 tahun, saya daftarkan diri untuk hadir dikursus ni.

Kursus selama 2 hari. Sangat padat dengan maklumat maklumat dan perkongsian tentang penyusuan ibu. Membuka minda saya tentang pelbagai perkara yang berkaitan penyusuan ibu. Baru saya sedar betapa sebelum ni ilmu saya tentang penyusuan ibu sangatla cetek. Tapi Alhamdulillah, saya tetap berjaya menyusukan anak saya sebelum ni, Nur Izzatul Husna sehingga 2 tahun. Alhamdulillah.

Kursus 2 hari ni pertemukan saya dengan ibu-ibu yang hebat. Ibu-ibu yang mahukan yang terbaik untuk anak-anak. Ibu-ibu yang akan bersungguh-sungguh untuk menjayakan penyusuan ibu. Walaupun ramai rupanya yang sangat dangkal tentang ilmu penyusuan tapi bagusnya mereka mahu datang mencari ilmu.

Untuk cemerlang dalam sesuatu, kita mesti menguasai ilmunya. Bila kita dah betul betul faham, lebih mudah untuk kita praktikkannya.

Tamat kursus, saya pulang dengan semangat baru. Dan lebih bersemangat sebab kali ini badan saya rasa lebih segar, lebih kuat dan sangat bertenaga walaupun menyusu Fathin dan memerah susu 2-3 jam sekali. Sebab apa? Sebab kali ini saya makan suplemen. SET MENYUSU OPTIMUM SHAKLEE. Sangat membantu saya menjayakan penyusuan kali ini. Terutamanya membantu diri saya sendiri, untuk kesihatan dan kesegaran badan. Bila badan sihat, hati pun tenang dan susu pun senang keluar.

SET MENYUSU OPTIMUM SHAKLEE merangkumi:

1)ESP
2)Vitalea
3)Vitamin C
4)Vitamin B com
5)Alfalfa
6)Ostematrix

Dengan seribu satu khasiat, SET MENYUSU SHAKLEE OPTIMUM sangat saya cadangkan untuk semua ibu-ibu yang menyusu. Sangat best bila badan kita sihat, susu pun cukup untuk baby kita.

Saya makan SHAKLEE
Saya minum SHAKLEE
Saya suka berkongsi kebaikan SHAKLEE dengan anda

PM saya

Nurul 0187812078

SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR ANDA

#projekjutawan
#kayahartakayaiman
#breastfeedingmadeeasy
#hebatnyasusuibu

Senyum

No comments:

Post a Comment