Monday 23 June 2014

Study Group SMT (Sinergi Muslimah Terhebat)

Assalamualaikum

Dah tua-tua masih bicara pasal study group. Ini bukan calang-calang study group. Study group ini ditubuhkan untuk kami sama-sama memantapkan diri dalam bisnes Shaklee.

Wah! Seronokkan. Study group kami ni diasaskan oleh Kak Yanty. SID. Kalau ikut salasilah keluarga Shaklee saya, Kak Yanty ni pangkat 'mak sedara' saya. Kami terdiri daripada 4 orang. Kak Ram, Kak Yanty, Kak Azie dan saya.

Kami semua bersepakat untuk buat yang terbaik dalam Shaklee. Sama-sama bantu membantu mengekalkan momentum usaha dalam berShaklee. Yang down kami bagi semangat, yang happy kami kongsi bersama.

Impian kami sama. Mencapai kejayaan tertinggi dalam Shaklee. Memperbaiki nilai hidup dan yang paling untuk lebih masa bersama yang tersayang.

Mampukah kami? Ya!! Pasti dengan izin Allah. Kami berjanji akan terus berusaha dengan gigih dan sama-sama naik pentas NC tahun depan InsyaAllah

Allah sandaran kami, tiada apa lagi yang perlu kami gusarkan.

Saya sayang study group saya.

JOM SHAKLEE
KITA BINA UKHUWAH SEJATI

No comments:

Post a Comment