Wednesday 25 June 2014

Kenapa PERFORMANCE DRINK minuman isotonik terbaik?

Assalamualaikum

Sangat suka nak cerita pasal PERFORMANCE DRINK musim musim panas terik dan kemarau ni. Indahnya perasaan bila kering tekak dibasahi dengan rasa oren hebat PERFORMANCE DRINK dari dalam peti sejuk rumah saya. Aish....tempting. Badan pun rasa fresh lepas minum PERFORMANCE DRINK.

Kenapa PERFORMANCE DRINK SHAKLEE ni best?

-sebab rasanya sedap

-sesuai untuk orang kencing manis juga sebab rendah indeks glisemik

-dia bagi tenaga segera pada kita

-seisi keluarga boleh minum, sejuk-sejuk lagi best

-cepat gantikan air yang hilang sewaktu aktiviti fizikal

Bila saya baca lebih, rupa-rupanya PD ni asalnya direka khusus untuk angkasawan NASA, USA. Dan juga digunakan sebagai minuman isotonik pilihan atlet2 terkemuka.

Memang bagusla PD ni. Tak rugi saya spare 1 kat rumah. Bukan saya sahaja, anak-anak dan suami juga boleh minum

Anda mahu PERFROMANCE DRINK?

PM saya ye

Nurul 0187812078

Shaklee Independant Distributor anda, jatuh cinta setelah mencuba.

Senyum

No comments:

Post a Comment