Wednesday 25 June 2014

Keringnya tekak, mujur ada PERFORMANCE DRINK SHAKLEE

Asalamualaikum

Sekarang ni Malaysia dilanda El Nino. Kemarau yang teruk. Habis telaga kontang, pokok-pokok mati kekeringan, kurang air.

Ditambah pulak dengan jerebu akibat pembakaran hutan di Riau. Sangat tak sihatnya udara disekeliling kita.

Tekak ni tak usah cakapla. Kering memanjang. Badan pun asyik berpeluh, semakin banyak peluh keluar, semakin dehidrasi kita. Musim-musim kemarau begini, kena minum air banyak.

Anak-anak jangan dibiarkan main berpanjangan bawah terik matahari. Tak elok.

Badan cepat jadi lesu, sebab banyak mineral badan keluar bersama peluh dan bahan kumuh lain. Biasanya saya akan cadangkan minum minuman isotonik pada pesakit.

Nasib baik ada PERFORMANCE DRINK (PD) SHAKLEE

Inilah minuman isotonik yang saya cari.

-tanpa gas
-rendah indeks glisemik
-rasa oren yang sedap

Senang saja. Saya bancuh siap-siap dalam tumbler dan letak dalam peti ais. Bila-bila masa boleh minum. Di musim kemarau ni, fuh...freshnya rasa tekak dan badan dapat minum PD

Saya rasa semua orang patut spare PD kat rumah

Hubungi saya jika berminat:

Nurul 0187812078
Fb : Nurul Huda Ariza

Saya Shaklee Independant Distributor, jatuh cinta selepas sendiri mencuba.

Senyum

No comments:

Post a Comment