Thursday 19 June 2014

ESP memang best

Assalamualaikum

Saya nak kisahkan pengalaman saya dengan ESP. ESP ni susu soya SHAKLEE. Apa beza dengan yang lain sebab ia susu soya asli, non-genetic modified.

Disebabkan ESP termasuk dalam SET MENYUSU OPTIMUM, saya pun mula minum ESP. Nyum..nyum...saya sukakan rasa soya ESP. Sehari hanya 3 sudu besar, cukup untuk membekalkan tenaga dan nutrisi kepada saya.

Perbezaannya dengan menyusukan anak sebelum ini, ambil SET MENYUSU OPTIMUM buat saya rasa lebih bertenaga. Bukan itu sahaja, bila saya mula amalkan ESP, saya buat sedikit bacaan tentang ESP. Rupa-rupanya banyak lagi khasiat ESP yang lain.

Untuk kulit cantik
Saya buat eksperimen saya sendiri. Dikatakan bahawa bila amalkan susu soya, kulit kita akan jadi cantik. Jadi, semasa saya mula amalkan ESP, saya berhenti memakai krim-krim muka saya, hanya mencuci muka sahaja. Habis 1 canister ESP, jelas beza kulit saya. Lebih cerah dan berseri. Paling seronok bila suami sendiri yang tegur nampak kulit saya lebih cantik. Gembiranya rasa.

Untuk rendahkan kolesterol
Sebelum makan ESP, saya pernah lakukan ujian darah untuk tengok kolesterol dalam badan. Borderline. Jadi dengan keyakinan ESP bantu merendahkan paras kolesterol, saya tidak tinggal ambil 3 sud besar ESP sehari. Setelah masuk canister kedua, sekali lagi saya jalankan ujian darah. Alhamdulillah, paras kolesterol saya lebih rendah berbanding yang sebelum ni

Banyak lagi kebaikan Shaklee yang ada dengan pelbagai vitamin yang Shaklee tawarkan. Jom cuba.

Susu badan saya pun banyak dengan SET MENYUSU OPTIMUM ni.

Jom SHAKLEE
PM saya
Nurul 0187812078

FB:Nurul Huda Ariza

#projekjutawan
#kayahartakayaiman

No comments:

Post a Comment